Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

متن پیام تسلیت مرکز سیمافیلم به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون، موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم شد.

خبر فوت ایشان که تهیه آثار فاخری چون مختارنامه و تفنگ سرپر را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده باعث تاثر فروان شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این تهیه‌کننده ارزنده که پیش‌تر مدیرکل اسبق تولید رسانه ملی نیز بوده، خسرانی برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی است‌.

ایشان نقش موثری در جریان پوشش تصویری سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) داشتند و تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای ارزنده این تهیه‌کننده صاحب نام است.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند فقید را به خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گوید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیمافیلم محمود فلاح مختارنامه تهیه کننده سیمافیلم محمود فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده