Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرانی پور دادستان عمومی و انقلاب آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، درخصوص ماجرای کلیپ اخیر منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: خانمی به یکی از منازل شرکت نفت در منطقه بریم مراجعه می‌کند که پس از در زدن با پسری مواجه می‌شود که با یک شی برنده او را مجروح می‌کند.

وی افزود: اهالی منزل جهت جلوگیری از آن خانم حاضر می‌شوند و با او درگیر می‌شوند و او را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند که درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود و بلافاصله ماموران حراست و مراجع انتظامی در محل حاضر شده و همه را به کلانتری منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی آبادان با اشاره به پیگیری‌ها و تحقیقات صورت گرفته، گفت: مشخص شد آن خانم بابت اختلافات خانوادگی و مالی قبلی با صاحب منزل، به آنجا مراجعه کرده بود و به علت وارد کردن جراحت تحت قرار قانونی آزاد شده و تحت مداوا قرار گرفت؛ خانم صاحب منزل نیز تحت قرار قانونی قرار گرفته و اراد شد.

وی همچنین بیان کرد: مامور حراستی که به صورت ناشایست با آن خانم برخورد کرده بود نیز توسط قاضی کشیک احضار شده و بعد از تحقیقات لازم روانه زندان خواهد شد.

مرانی با اشاره به اینکه افراد منتشر کننده کلیپ در فضای مجازی شناسایی خواهند شد، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی از اختلافات خانوادگی سوءاستفاده کرده و در امنیت اجتماعی اخلال ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی آبادان درگیری دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن