Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@23:50:39 GMT

تصادف شدید موتور با کامیون +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۰۴۱۴

تصادف شدید موتور با کامیون +فیلم

تصادف شدید موتور با کامیون +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.

به گزارش عصر ایران، این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می‌دهد! زیرا با یکی از عالی‌ترین نمونه‌های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می‌شود.

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی ۶۰۳ اسب بخار خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید ۸۰۵ اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی ۱۰۴۷ نیوتن متر را نشان می‌دهد.

شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر طی ۲.۷ ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می‌شود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود، اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۲۰ اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می‌تواند آن را به ۲۱ اینچی ارتقا دهد.

فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می‌شوند.

در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتور‌های ۱۶.۵ اینچی و کالیپر ۶ پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور ۱۵ اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس

دیگر خبرها

  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!