Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹ تیراندازکشورمان در رشته های تراپ و اسکیت مسابقات بین المللی آنلاین قزاقستان طی شش راند با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات اهداف پروازی بین المللی آنلاین قزاقستان، نمایندگان ایران با حریفان جهانی خود طی دو روز و در ۶ راند ۱۵۰ هدفی رقابت کردند که در نهایت در رشته تراپ مردان بابک یگانه با امتیاز ۱۳۳ در جایگاه هجدهم، علی حافظی با امتیاز ۱۲۳ در جایگاه بیست و چهارم و علیرضا عسگری با امتیاز ۱۰۷ در جایگاه بیست و هشتم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماده ۳۰ تیرانداز از سراسر جهان حضور داشتند.

همچنین در رشته تراپ بانوان، شیوا فرح پور با امتیاز ۱۱۴، فاطمه امیری بهزادی با امتیاز ۱۱۱ و غزاله جهاندار با امتیاز ۹۸ به ترتیب در مکان های یازدهم، شانزدهم و هجدهم قرار گرفتند. در این ماده ۱۹ تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته اسکیت مردان نیز، علی دوستی در رقابتی بسیار نزدیک با امتیاز ۱۳۷ در جایگاه دهم ایستاد. امیرمحمد دادگر با امتیاز ۱۳۰ هفدهم شد و عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز ۱۲۹ در جایگاه هجدهم قرار گرفت. در این ماده ۲۳ تیرانداز از سراسر دنیا حضور داشتند.

 پیش از این جواد فروغی و وحید گل خندان در رشته تپانچه بادی مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی اهداف پروازی ژن خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی آلمان و هلند در چارچوب رقابت‌های دوستانه ملی در آسیا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آلمان و هلند امشب _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دوستانه ملی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آلمان و هلند

دوستانه ملی (آلمان - هلند) ساعت ۲۳:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 739280

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات