Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیین آغاز عملیات اجرایی ۸ هزار و ۸۹۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن و افتتاح هزار و ۹۵۹ مسکن مهر از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور برگزار شد.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد واحد‌های باقی مانده مسکن مهر در دولت تدبیر و امید تکمیل و یا مراحل ساخت آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از تکمیل بیش از ۶۵ درصد از زیر ساخت‌ها و زیربنا‌های مورد نیاز مسکن مهر همچون مدرسه و راه در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم در استان خبر داد.

استاندار فارس بیان کرد: تاکنون بخش زیادی از زمین‌های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس مشخص شده اند و استان فارس در این زمینه پس از تهران جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

رحیمی به سایر اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌هایی با بنیاد شهید کشور برای تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران منعقد کردیم که تعهد استانداری تامین زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی است که در فاز اول تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده و مابقی در فاز‌های بعدی و سال دوم در دستور کار است که تامین اعتبارات و تسهیلات از طریق دولت انجام می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه‌هایی با نیرو‌های نظامی و انتظامی و سایر نهاد‌ها از جمله با سپاه پاسدران و کمیته امداد منعقد شده که در طی این تفاهم نامه سه جانبه تامین زمین و تسهیلات و ساخت و واگذاری با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

رحیمی افزود: اولویت نخست واگذاری طی این تفاهم نامه با ایثارگران نیرو‌های نظامی و انتظامی و افرادی حائز شرایط است.

او ادامه داد: همچنین تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش به امضا رسیده که ساخت و ساز بیش از ۵۶۰ واحد در شهر شیراز و تعدادی در شهر جدید صدرا شروع شده است و در آینده نزدیک به عنوان مسکن ملی در اختیار فرهنگیان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر ویدئو کنفرانس طرح اقدام ملی مسکن تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی