Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

"سردار سرتیپ پاسدار دکتر اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که یادآور مجاهدها، رشادت‌ها و فداکاری‌های پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است را خدمت جناب‌عالی، فرماندهان و کارکنان پرتلاش‌تان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت و سلامت کشور عزیزمان را وامدار کارکنان خدوم و مؤمن کسانی هستیم که با از خود گذشتگی در تمامی عرصه‌های مبارزه و مقابله با اشرار و بدخواهان ایران اسلامی در صف مقدم ایستاده‌اند و حافظ امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی جبهه‌ها هستند. برقراری نظم و رضایت عمومی در شرایط امروز کشور دست‌آورد بزرگی است که در کنار به‌کارگیری مدبرانه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی پلیس ایران را در زمره موفق‌ترین مجموعه‌های انتظامی جهان قرار داده است.

با تاسی از رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پاسداشت تجارب و دانش آموخته در گام اول، حرکت به سمت ارائه خدمات هوشمند در نیروی انتظامی و تحقق پلیس هوشمند ضرورتی است که با تلاش‌های انجام گرفته توسط فرماندهان نیرو، آمادگی برای این جهش ملی و زمینه اجرای آن میسرتر و فراهم‌تر از هر زمانی است.

من و همکارانم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با همه توان سازمان‌ها و اپراتور‌ها های زیرمجموعه و تمام ظرفیت فنی و دانشی در کنار شما هستیم تا در این مسیر گامی در جهت تسهیل زندگی مردم عزیز کشورمان در بهره‌گیری از خدمات هوشمند مجموعه پلیس، خدمات مرتبط با حوزه انتظامی کشور و امنیت فضای تبادل اطلاعات برداریم.

بدون تردید با همدلی و همکاری که در دو مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و پلیس وجود دارد راه ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به مردم هموارتر شده و به‌زودی با اقدامات درخور تقدیری که در بخش فناوری آن نیروی محترم صورت گرفته شاهد اتفاقات خوب و دست آورد‌های قابل توجهی در عرصه هوشمند سازی خواهیم بود. ان شاالله

ضمن قدردانی و سپاس از مجاهدات‌های مخلصانه جناب‌عالی و تمامی همکاران محترم نیروی انتظامی، امیدوارم تحت رهنمود‌های راهگشای رهبری عظیم شأن انقلاب و عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) در خدمت به میهن، مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید

قدردانی آذری جهرمی از همکاران خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آذری جهرمی وزیر ارتباطات هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود

وزیر دولت دوازدهم با اشاره به وضعیت قیمت دلار، تورم افسارگسیخته و کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب نوشت: یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت: دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کار‌های بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه (بخوانید بر تورم)؛ هر یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد