Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:13:26 GMT

۱۳۱۰ واحد مسکونی در گلبهار به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۰۵۷۲

۱۳۱۰ واحد مسکونی در گلبهار به بهره‌برداری رسید

فرماندار چناران عصر پنجشنبه در حاشیه این مراسم گفت: امروز ۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و  هزار و ۱۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار به بهره برداری رسید.

 حمید انصاری افزود: همچنین امروز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در گلبهار آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد طرحهای جدید نیز با کیفیت مطلوب و در حداقل زمان ممکن به اتمام رسیده و تحویل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چناران گفت: افزایش واحدهای مسکونی یکی از شاخصه های مهم توسعه جمعیت در شهرهای جدید کشور نظیر شهر جدید گلبهار است که قطعا امکانات و پتانسیل های بالقوه را در این شهرها به بالفعل تبدیل خواهد نمود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در حاشیه این مراسم گفت: طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید گلبهار در مجموع با ظرفیت ۱۵ هزار واحد در سه بخش "فروش اقساطی و ثبت نامهای انجام شده در سامانه طرح اقدام ملی"، "پروژه های مشارکتی بخش خصوصی و دولتی" و همچنین "زمینهای واگذار شده به صورت فردی و گروهی دارای تعهد ساخت" در دست پیگیری و اجراست.

هومن گریوانی افزود: تامین زمین در شهر جدید گلبهار متناسب با رشد شهر و در مناطقی که دارای خدمات روبنایی و زیربنایی است انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در تشریح وضعیت طرح مسکن مهر این شهر گفت: از ۳۹ هزار و ۸۳۳ واحد مسکن مهر در این شهر تاکنون ۳۱ هزار و ۳۶۰ واحد افتتاح شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۲۰۹ واحد مربوط به انبوه‌سازان، ۱۵ هزار و ۹۸۹ واحد مربوط به تعاونی‌ها و هزار و ۱۶۲ واحد مربوط به خودمالکان بوده است.

گریوانی افزود: از هشت هزار و ۴۳۷ واحد باقیمانده طرح مسکن مهر در شهر جدید گلبهار، هزار و ۱۰ واحد امروز افتتاح شد، سه هزار و ۱۳۳ واحد در بهمن ماه افتتاح می‌شود و چهار هزار و ۲۹۴ واحد باقیمانده مربوط به بخش تعاونی است که دولت نسبت به آنها مسوولیتی ندارد.

وی اضافه کرد: از چهار هزار و ۲۹۴ واحد مسکن مهر که مربوط به تعاونی‌هاست، ساخت ۲ هزار و ۱۴۹ واحد بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲ هزار و ۱۴۵ واحد کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرجدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

ایجاد این شهر در چارچوب سیاست ایجاد مراکز اقماری اسکان جمعیت برای شهرهای بزرگ به منظور کنترل توسعه پیوسته این شهرها، هدایت اسکان جمعیت در محدوده اطراف آنها و جلوگیری از نابودی زمینهای کشاورزی اطراف شهرها و اسکان بی رویه جمعیت، سال ۱۳۷۲ به عنوان نخستین مصوبه "طرح جامع شهرهای جدید" به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن مشهد شرکت عمران شهر جدید گلبهار مسکن چناران هومن گریوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مشهد شرکت عمران شهر جدید گلبهار مسکن چناران طرح اقدام ملی مسکن مشهد شرکت عمران شهر جدید گلبهار مسکن چناران اخبار کنکور شهر جدید گلبهار طرح اقدام ملی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است