Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی از متهمان کشف و ضبط گردید. باتوجه به سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان‌ها در دست اقدام است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان، ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز که در استان اصفهان فعالیت داشتند؛ شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





متهمان با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار، ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز، اقدام به کسب سودهای نامشروع کرده اند.

بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی از متهمان کشف و ضبط گردید. باتوجه به سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان‌ها در دست اقدام است.

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دلار اخلال در نظام ارزی وزارت اطلاعات دستگیری وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان این که پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

کد خبر 6063237

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک