Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تقبیح حواشی ایجاد شده در گفتگو با چند خبرنگار، اظهار داشت: بخش های زیادی از این صحبت ها تقطیع شده و متاسفانه با هدف تخریب باشگاه منتشر شده است. قطعا از عوامل تصویربرداری مخفیانه و انتشار این فایل در مراجع قضایی اقامه دعوا می شود.

وی در مورد برخی برداشت ها از صحبت های مطرح شده در این فایل تصویری پیرامون مردم مازندران گفت: ارادت ما به مردم همه استان های کشور به ویژه مازندران روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها هیچ قصدی برای اسائه ادب به مردم مازندران نبود بلکه در آن لحظه وقتی خبرنگار وسط صحبت های من اسم مازندران را می آورد، ناخودآگاه تکرار می کنم. اگر برداشت توهین از این صحبت ها صورت گرفته، از مردم اصیل و بزرگوار مازندران عذرخواهی می کنم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مازندران مهدی رسول پناه اقامه دعوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده

 

به گزارش  تابناک، حدود ۳۰ سال پیش در دفتر مایکروسافت در ردموند، یکی از توسعه‌دهندگان ویندوز کدی را برای کادر محاوره‌ای (Dialog Box) که در حال کار روی آن بود، نوشت. او تصور می‌کرد که این کادر موقتی است، بنابراین نگران ظاهر ابتدایی آن نبود. از آن زمان به‌بعد، هیچ‌کس هرگز آن را تغییر نداد و تا امروز در ویندوز ۱۱ نیز به‌همان شکل است.

 زومیت نوشت: دیو پلامر، برنامه‌نویس سابق مایکروسافت، داستان جالب اینکه چگونه کادر محاوره‌ای فرمت درایو ایجاد شد را در پست ایکس خود به‌اشتراک گذاشته است.

پلامر می‌نویسد: «ما در حال انتقال میلیون‌ها خط کد از رابط کاربری ویندوز ۹۵ به NT بودیم و کادر Format فقط یکی از بخش‌هایی بود که ویندوز NT را از ویندوز ۹۵ متمایز می‌کرد و ما باید یک ظاهر سفارشی برای آن ایجاد می‌کردیم. من یک برگه کاغذ برداشتم و تمام گزینه‌ها و انتخاب‌هایی که کاربر می‌توانست در مورد فرمت‌کردن یک دیسک داشته باشد را نوشتم؛ مثل فایل‌سیستم، عنوان، اندازه‌ی کلاستر، نوع فشرده‌سازی و رمزنگاری.»

 

پلامر سپس یک رابط کاربری ابتدایی ایجاد و به کد پایه‌ای ویندوز NT اضافه کرد تا به‌عنوان راه‌حل موقت پیش از نسخه‌ی نهایی استفاده شود. اکنون تقریباً ۳۰ سال است که راه‌حل موقت پلامر همچنان در ویندوز ۱۱ استفاده می‌شود.

اگر متعجب هستید از اینکه چرا اندازه‌ی فرمت یک فایل FAT در ویندوز به ۳۲ گیگابایت محدود است، این موضوع نیز به پلامر باز می‌گردد. پلامر می‌گوید: «من باید تصمیم می‌گرفتم که سرریز کلاستر (Cluster Slack) حداکثر چقدر می‌تواند باشد و این منجر به محدودیت اندازه‌ی فرمت یک فایل FAT به ۳۲ گیگابایت شد.»

برنامه‌نویس سابق ویندوز اضافه کرد: «این محدودیت در واقع انتخاب خودسرانه‌ای در آن زمان بود که اثر آن به‌طور دائمی تا الان باقی مانده است. هر فایل FAT حجم‌های تا دو ترابایت را پشتیبانی می‌کند، اما باید از نرم‌افزار متفرقه‌ای برای ساخت آن استفاده کنید، حتی اگر ویندوز قادر به خواندن درایو FAT بزرگ‌تر باشد.»

۵۸۵۸

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • دعای ابوحمزه ثمالی صوتی + متن ، ترجمه و دانلود فایل pdf برای موبایل
  • در مجارستان چه خبر است؟
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • خاطره روحانی سرشناس از روزهای فقیر شدنش | پول یک تکه نان هم نداشتم بخرم