Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هفته نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، پنجشنبه شب با برگزاری ۲۲ دیدار در شهرهای مختلف قاره سبز پیگیری شد.

بر این اساس، تیم آ.اک آتن یونان که «کریم انصاری‌فرد» را در ترکیب اصلی خود داشت در دیدار خارج از خانه برابر براگا از پرتغال با سه گل شکست خورد تا شروع ناامید کننده‌ای داشته باشد.

انصاری‌فرد در این دیدار عملکرد چندان موثری نداشت و در دقیقه ۶۲ جای خود را به «تانکوویچ» داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گالنو»، «پائولینهو» و «ریکاردو هورتا» در این بازی برای براگا موفق به گلزنی شدند.

همچنین دیناموزاگرب کرواسی در دیداری که «صادق محرمی» فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکرد مقابل فاینورد هلند به تساوی خانگی صفر بر صفر رضایت داد.

در دیدارهای مهم، آ.اس رم و آث‌میلان از ایتالیا، آرسنال، تاتنهام و لسترسیتی از انگلیس، ویارئال و سوسیداد از اسپانیا، هافنهایم و لورکوزن از آلمان مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

شکست خانگی یک بر صفر ناپولی ایتالیا برابر آلکمار هلند هم از نتایج قابل توجه بود.

اتفاق ویژه دیدارهای امشب، گل دقیقه ۹۳ و خارق العاده «روفی» بازیکن رنجزز اسکاتلند در بازی خارج از خانه مقابل استانداردلیژ بلژیک بود. او در زمین خودی چند بازیکن حریف را از پیش‌رو  برداشت و سپس با ضربه‌ای استثنایی از میانه میدان، دروازه میزبان را گشود تا یکی از زیباترین گل‌های سال‌های اخیر فوتبال اروپا را به نام خود ثبت کند.

برچسب‌ها صادق محرمی هافنهایم تاتنهام کریم انصاری فرد آث میلان آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادق محرمی هافنهایم تاتنهام کریم انصاری فرد آث میلان آرسنال صادق محرمی هافنهایم تاتنهام کریم انصاری فرد آث میلان آرسنال اخبار کنکور انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم

22 سال از تقابل بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (33.1MB)

دیگر خبرها