Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرانی‌پور در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: در خصوص موضوع کلیپی که در فضای مجازی در ‌ارتباط‌ با مجروحیت دختر خانمی منتشر شده بود، براساس گزارشی که مراجع نظامی به دادستانی آبادان و دادسرای کشیک آبادان داده بودند، ‌دختر خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریه مراجعه می‌کند‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان آبادان افزود: پس از وارد شدن این دختر خانم به منزل با پسر بچه‌ای مواجه و با توجه به اینکه دختر شئی برنده‌ای را در دست داشت، با این پسربچه درگیر و او را مجروح می‌کند.

مرانی‌پور گفت: همچنین اهالی منزل بلافاصله از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند، اما متاسفانه با خانم درگیر شده و دو خانم دیگری که در منزل بودند این دخترخانم را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند و در ادامه درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود.

وی بیان کرد: بلافاصله‌ پس از درگیری مأموران حراستی حاضر در محل و مراجع انتظامی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و افراد را تحویل کلانتری محل می‌دهند و هماهنگی لازم با قاضی کشیک به عمل می‌آید.

وی گفت: بلافاصله پس از انتشار این خبر،‌ ما ریاست دادگستری کل استان در جریان قرار داده  و ایشان دستورات لازم را صادر می‌کند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و مشخص شد این خانم بابت اختلافات قبلی و خانوادگی با صاحب منزل داشته است، به منزل مراجعه و درگیری صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان تصریح کرد:  همچنین دختر مهاجم  طبق تحقیقات از وی و ایراد جرحی که به پسربچه وارد کرد‌ تحت قرار قانونی متناسب و با توجه جراحاتی در ناحیه صورت داشته است، بلافاصله تحقیقات لازم انجام و با قرار قانونی آزاد و تحویل خانواده‌اش می‌شود.

وی گفت: مامور حراستی که متاسفانه در صحنه حضور و اقدام ناشایست را انجام داد و در فضای مجازی منتشر شد بلافاصله توسط مرجع انتظامی و مقام قضایی احضار شد و قرار قانونی متناسب برای وی به اتهام مشخص و تحت قرار قانونی روانه زندان خواهد شد. در خصوص افرادی که متاسفانه این فیلم را منتشر کردنده بودند تحقیقات مقدماتی برای برخورد قانونی، توسط مراجع اطلاعاتی، صورت خواهد گرفت‌.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قرار قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • چرت نگویید! حمله ایران به صهیونیست‌ها دفاع مشروع بود
  • توضیحات یک منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز