Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد جمشیدی درباره جام کارمندان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، اعضای بدنه ورزش را در فضای نشاط آور گردهم آوردیم. جام‌های مختلفی را برگزار کردیم که نوبت به کارمندان کمیته و وزارت رسید.
وی افزود: استقبال خوبی از این برنامه شد اما به خاطر کرونا ۱۰۰ نفر را پذیرش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینی گلف جزو معدود رشته‌هایی است که می‌توان بدون محدودیت کنار خانواده ساعاتی را ورزش کرد‌. همین باعث شده تا به سمت همگانی شدن پیش برود.
دبیر فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: سال ۹۶ که آمار گرفتم، ۲۳ سایت برای مینی گلف داشتیم که اکثرا غیراستاندارد بود اما الان به ۵۵ رسیده که ۹۵ درصد استاندارد هستند. این نشان از استقبال مردم دارد.
جمشیدی درباره نشست ۲ سالانه فدراسیون جهانی و پیشنهادات دیگر برای میزبانی از جمله مینی‌ گلف، عنوان کرد: شرایط کشور و دنیا خوب پیش برود، به زودی این اتفاق خواهد افتاد. اوایل سال ۲۰۱۹ به فدراسیون جهانی میزبانی مینی گلف در جزیره کیش را پیشنهاد دادیم. من چندین بار به کیش رفتم، نقشه‌ها را دادم، زیرساخت‌ها آماده بود اما کرونا باعث لغو مسابقات شد. بعد از کرونا حتما میزبانی را خواهیم داشت.
دبیر فدراسیون درباره پیشنهادات مطرح شده در مجمع جهانی، یادآور شد: پیشنهادی هم دادیم که پذیرفته شد مبنی بر اینکه مسابقات روسای فدراسیون‌های جهانی را برگزار کردیم. این پیشنهاد رئیس فدراسیون ایران مورد استقبال قرار گرفت که میزبان باید در مجمع مشخص شود.
وی درباره تقویم جهانی ۲۰۲۱، عنوان کرد: برای پاییز سال آینده بین سنگاپور و امارات رای گیری شد تا مسابقات جهانی برگزار شود که امارات رای آورد. فدراسیون جهانی وودبال هم برای اردیبهشت سال آینده مسابقات جهانی را پیش بینی کرده‌ است.
جمشیدی در پاسخ به این سوال که با مشخص شدن تقویم فدراسیون جهانی برنامه شما و اردوها به چه صورت است خاطرنشان کرد: با اینکه گلف شرایط برگزاری اردو را دارد اما نیاز به تجمیع ورزشکاران است چون اعضای تیم ملی از ۱۳ استان هستند به همین دلیل تردد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. کنار هم قرار گرفتن ورزشکاران نیاز به رعایت پروتکل‌هاست به همین دلیل اردو را لغو کردیم تا به شرایط پایدار نسبی برسیم.
وی ادامه داد: برای لیگ هم برنامه داریم. ما مجبور شدیم لیگ ۹۸ را به خاطر کرونا لغو کنیم اما امیدواریم انتهای سال ۹۹ قرعه‌کشی را انجام داده و لیگ ۱۴۰۰ را برگزار کنیم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلف مینی گلف ویروس کرونا میزبانی جهانی فدراسیون جهانی مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری دهمین دوره بازی آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان به میزبانی تهران گفت: لازم است یکی از بهترین میزبانی‌ها را در قاره آسیا به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ششمین جلسه ستاد عالی دهمین دوره بازی آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر ستاد، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان، پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا، آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران، ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و دیگر اعضای ستاد، روز گذشته در محل استانداری برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان در این جلسه با بیان‌اینکه باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که یکی از بهترین میزبانی‌ها را در قاره آسیا به نمایش بگذاریم، اظهار کرد: پیام این مسابقات اقتدار کشور عزیزمان برای میزبانی رقابت‌های مهم به‌ویژه در بخش ناشنوایان است و به‌لحاظ تبلیغات باید گسترده و ویژه باشد، ضمن این‌که بحث برنامه‌های فرهنگی هم باید در جریان این رویداد بزرگ مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای ورزشی در یک کشور، هم اثرات فنی دارد که باعث توسعه ورزش قهرمانی می‌شود و هم اثرات روانی و اجتماعی دارد؛ به‌خصوص در شرایطی که امروز در منطقه داریم و استکبار جهانی تلاش دارد امنیت ایران اسلامی را زیر سوال ببرد، لذا برگزاری این مسابقات در آسایش و امنیت، سند محکمی در راستای آرامش و امنیت خوب کشورمان در شرایط فعلی خواهد بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که یکی از بهترین میزبانی‌ها را در قاره آسیا به نمایش بگذاریم و این مهم در گرو هماهنگی‌های لازم بین معاونت توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون ناشنوایان است.

همکاری دستگاه‌ها و وزارت امورخارجه برای حضور کشورهای آسیایی در تهران

در ادامه این جلسه، علیرضا فخاری، استاندار تهران با اشاره به این مهم که تلاش کنفدراسیون ناشنوایان آسیا در شرایط فعلی بسیار مهم است، افزود: فضای روانی را باید به‌خوبی برای میزبانی این رویداد بزرگ ایجاد کرد و امنیت و آرامش کاملاً بر آن حاکم باشد.

وی افزود: وزارت امور خارجه، روابط عمومی‌های دستگاه‌های مرتبط و عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این بازی‌ها باید با هم‌گرایی اتفاقات جدیدی را خلق کند و در کنار هم و با تعامل کامل موضوعات را پیش ببرند تا کشورهای آسیایی با آرامش خاطر در ایران و در تهران حضور پیدا کنند.

استاندار تهران از لزوم ارتباط با سفارتخانه‌ها و تشویق آن‌ها به شرکت در این بازی‌ها گفت و ادامه داد: آن‌چه که در این راستا حائز اهمیت است؛ توجه به نظام ساختارمند است و ضرورت دارد که افراد شایسته و کارآمد در ستاد برگزاری دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان ایفای نقش کنند.

به گزارش ایمنا، در آغاز این جلسه، جوادی مدیرکل ضمن اشاره به دستور جلسه مبنی‌بر بررسی چارت، شرح وظایف و امکانات و زیرساخت رشته‌های میزبان بر هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و گفت: این اداره‌کل به‌عنوان دبیر ستاد، تمامی ظرفیت‌ها را در راستای هم‌پوشانی با دستگاه‌های مختلف؛ وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران بسیج کرده است و هدف از همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برگزاری و میزبانی این رقابت‌ها با کیفیت مطلوب است.

در پایان این جلسه و در راستای تجلیل از مدال آور استان تهران، با حضور فخاری استاندار، اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و «علی جوادی» مدیرکل، «علی داوودی» قهرمان وزنه‌برداری که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده، مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 746543

دیگر خبرها

  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم