Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نگار اسپانیایی از آنسو فاتی عذرخواهی کرد. 

سالوادور سوسترس، روزنامه نگار اسپانیایی که به نشر مطلب نژادپرستانه علیه آنسو فاتی متهم شده بود، عذرخواهی کرد.

 به گزارش طرفداری و به نقل از CNN و الجزیره، ماجرا از این قرار است که امروز آنتوان گریزمان بخشی از مقاله روزنامه ABC را منتشر کرد که نویسنده در آن نوشته بود:

هنگامی که آنسو می دود به مانند یک غزال است یا یک فروشنده جوان و سیاهپوست که دارد از دست پلیس فرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

گریزمان این مطلب را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و نوشت: 

آنسو یک پسر خارق العاده است که به مانند همه انسان ها لایق احترام است. نه به نژادپرستی و نه به جهل.  

پس از این بود که صدای اعتراض کاربران و هواداران بارسلونا بلند شد و نویسنده این مطلب یعنی سالوادور سوسترس مجبور شد از آنسو فاتی عذر خواهی کند:

من قصد داشتم از زیبایی حرکت او و استعدادش در قامت یک بازیکن جوان تمجید کنم. برخی از عبارات به عنوان توهین های نژادپرستانه تلقی شد. چیزی که قصد من نبود، این عقیده من در مورد بازیکنی که در طول گزارش بازی هایم از اولین بازی اش مدام راجع به او گفته ام نیست. عمیقا از سوء تفاهمی که پیش آمده ناراحتم و اگر کسی آزرده خاطر شد عذر خواهی می کنم.   

بیشتر بخوانید:  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، الخلیفی دیشب خوشحالترین رئیس باشگاه دنیا بود. پی اس جی توانست شکست بازی رفت را با برد 1-4 در زمین بارسا عوض کرده و راهی نیمه نهایی شود. مدیر قطری طبعا نمی توانست خوشحال‌تر از این باشد. پاریس حالا سه بازی تا فتح لیگ قهرمانان، رویای دیرینه باشگاه، فاصله دارد.

الخلیفی بعد از بازی به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. او در ابتدا از انریکه به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد و سپس تلاش بازیکنان تیمش را نیز ستود. الخلیفی گفت که به این تیم ایمان دارد.

سپس خبرنگاران شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آینده امباپه کردند و اینکه آیا ممکن است او در صورت قهرمانی از جدایی منصرف شود ولی رئیس سکوت کرد. 

الخلیفی وقتی با تعدد سوالات در مورد امباپه روبه‌رو شد، قاطعانه گفت: «من اینجا هستم تا در مورد بازی حرف بزنم. به سوالات در مورد امباپه جواب نخواهم داد.»

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • سکوت عامل توهین به لامین یامال شکست
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم