Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار کرد:  درحال حاضر برای اجرای کامل و دقیق طرح نسخه نویسی الکترونیکی باید توجه ویژه ای  به زیرساخت‌های موجود در کشور کرد، زیرا تحقق کامل این طرح مانند سراسر دنیا تا حدودی زمان بر است.

او ادامه داد: در خصوص اجرای  طرح  نسخه نویسی الکترونیکی اقدامات خوبی طی  سال‌های گذشته انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان و بیمه های درمانی نیمی از اهدافمان جهت اجرای کامل و دقیق طرح نسخه نویسی الکترونیکی محقق شد.

  معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه ما باید از ظرفیت پرونده الکترونیک سلامت استفاده بهتری کنیم، بیان کرد: در حال حاضر طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور به طور کامل انجام نشده است  و برای انجام کامل آن لازم است برخی اقدامات در حوزه های مختلف انجام شود. همچنین برخی فرآیندها مانند بحث فنی نسخه نویسی  الکترونیکی هم نیاز به اصلاح کامل دارند.

جهانگیری افزود: یکی از مشکلات اصلی نسخه نویسی  الکترونیکی عدم وجود کامل امکانات نرم افزاری  و سخت افزاری برای این اجرای این طرح در کشور است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی نسخه نویسی سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی نسخه نویسی نسخه نویسی الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیکی طرح نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور

دادستان کل کشور با اشاره به اجرای موفق طرح نور گفت: از بانوانی که مخاطب این طرح بودند و نهایت همکاری را داشتند، قدردانی می‌کنم چرا که شخصا از نزدیک دیده ام که اجرای طرح نور در جامعه بسیار موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری یزد با اشاره به شعار انقلاب اسلامی مبنی بر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اظهار کرد: استقلال ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد که مهم‌ترین بعد آن بعد سیاسی و استقلال سیاسی است.

وی با بیان اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین نظام در دنیا است، افزود: می‌بینیم که در تصمیمات، وضع قوانین و انتصابات کشور هیچ قدرت خارجی دخالت ندارد، استقلالی که اکنون وجود دارد تا انقلاب اسلامی در کشور وجود نداشت.

دادستان کل کشور گفت: نیروهای نظامی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در زمینه دفاعی و نظامی به استقلال رسیده‌اند و این دستاورد بزرگ را در گوشمالی رژیم غاصب صهیونیستی به چشم دیدیم.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد خاطرنشان کرد: در بحث جمهوریت نظام همواره حضور مردم را در انتخابات تحت هر شرایطی دیدیم، چه در دوران جنگ و زیر بمباران موشک و چه سال گذشته زیر بمباران تبلیغات سو علیه ایران به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نور در جامعه بسیار مؤثر بوده است، بیان کرد: با نهاد فراجا و برخی نهادهای دیگر نشست‌های متعددی را برگزار کردیم که طرح نور به‌صورت جامع و با برنامه‌ریزی تداوم یابد.

دادستان کل کشور از بانوانی که مخاطب در طرح نور بودند و نهایت همکاری را داشتند، قدردانی کرد و در خصوص اینکه هیچ گونه قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع که از وظایف قوه قضائیه است، وجود ندارد تصریح کرد: اخیراً لایحه حقوق عامه تکمیل شده است و به معاون حقوقی قوه قضائیه ارسال گشته است تا دادستان‌ها بدانند تکلیف قانونی چیست.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد موفق شدیم تا اسلامیت این نظام را به درستی اجرا کنیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا قوانین به اسلام نزدیک‌تر شود و مشکلات مردم در سایه احکام اسلام حل و فصل شود.

کد خبر 747675

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!