Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون گلف گفت: موافقت اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی مسابقات جام ریاست فدراسیون‌ها دریافت کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، درباره برگزاری جام مینی‌گلف کارمندان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طی بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم ما از افراد موثرتر برای معرفی رشته‌های تابع فدراسیون گلف استفاده مفید و موثری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ما این مسیر را در جام رسانه‌ها، جام دیپلمات‌ها، جام ایثار و جام مدافعان سلامت طی کردیم.

او اضافه کرد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم جام کارکنان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی‌المپیک می‌تواند از دو بعد موثر باشد؛ در بعد اول هدف‌مان تقدیر از کارکنان و کارشناسان این دستگاه‌های اجرایی بود و در بعد دوم هم شناخت ظرفیت‌های موجود در بین کارکنان که به نظرم در نتیجه برگزاری این جام هم به خوبی به این اهداف تعیین شده دست یافتیم.

عزیزی افزود: عملا تمام رشته‌های تابع گلف در فضای باز برگزار می‌شود و بر اساس قانون موجود در این رشته رعایت فاصله دو متری الزامی است. به همین دلیل از این حیث هم که الان بحث ویروس کووید ۱۹ هم مطرح است می‌توان گفت رشته گلف محدودیت خاصی در جهت برگزاری مسابقات ندارد.

رئیس فدراسیون گلف در پایان درباره مسابقات پیش‌رو توضیح داد: ما هشتم و پانزدهم آبان‌‌ماه مسابقات آزاد گلف را در دو بخش بانوان و آقایان خواهیم داشت. علاوه بر آن طبق جلسه‌ای که در مجمع فدراسیون جهانی برگزار شد مقرر شد ایران میزبان مسابقات جام ریاست فدراسیون‌های جهانی را بر عهده داشته باشد که در این خصوص تقریبا موافقت‌های اولیه شکل گرفته و حالا قرار است باز هم رایزنی داشته باشیم تا در آینده‌ای نزدیک این جام را به میزبانی تهران برگزار کنیم‌. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید عزیزی گلف ایران فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران