Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،مرتضی نجفی مقدم، مدیر کل گمرک استان همدان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار کیلوگرم کالا از گمرک استان به ۳۴ کشور صادر شده است.

مدیر کل گمرک استان همدان، با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی صادرات از نظر ارزی گفت: صادرات شش ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر ارزش دلاری ۱۹ درصد و از نظر ریالی ۲۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی مقدم با بیان اینکه ۸۵ قلم کالا از گمرک استان همدان صادر شده است، گفت: شش ماهه نخست امسال کشمش، موتور کولرآبی، فروسیلیس، شیرخشک صنعتی، کلینکر خاکستری، شور و ترشی و وازلین بهداشتی صادر شده است.

او کشور‌های عراق، پاکستان، چین، روسیه، ترکیه، امارات و افغانستان را از جمله کشور‌های مقصد صادرات کالا از استان همدان بیان کرد.

مدیرکل گمرک استان همدان همچنین از واردات بیش از دو میلیون کیلوگرم کالا به این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال دو میلیون و ۴۸۵ هزار و ۶۹۵ کیلوگرم کالا از طریق گمرکات همدان وارد استان شده است.

او ارزش دلاری واردات شش ماهه امسال را بیش از هشت میلیون و ۴۰ هزار دلار اعلام کرد و گفت: ۳۳ قلم کالا از جمله نخ پلی‌استر، بذر سیب‌زمینی، انواع قطعات خودرو، الکترود گرافیتی و ماشین آلات خط تولید از طریق گمرک استان همدان وارد این استان شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات از گمرک گمرک استان همدان صادرات و واردات گمرک استان همدان شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، میزان صادرات ریلی اداره کل راه آهن تهران در یک‌ماه اول سال ۱۴۰۳ با عبور از مرز ۵ هزار تن رشدی ۱۰ برابری را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

بخش عمده این محمولات که شامل شمش آهن- کلاف مفتول- سنگ نمک و محموله صادراتی ماکارونی است از مرکز لجستیک آپرین (بندر خشک) بارگیری و به مقاصد خود در کشور ترکیه صادر گردیده است.

لازم به ذکر است پیش‌بینی می‌شود با رفع موانع حضور گمرک در بندر خشک ریلی آپرین، میزان حمل‌ونقل ریلی در بخش بین‌الملل شامل صادرات، واردات و ترانزیت با ادامه روند روبه‌رشد جهش قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

اداره کل راه‌آهن تهران دارای سه گمرک با اتصال ریلی مستقیم است که گمرکات غرب و شهریار از طریق ایستگاه نیکپسندی و گمرک بندر خشک آپرین از طریق ایستگاه آپرین به شبکه سراسری راه‌آهن متصل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • عوارض گمرکی کالا‌های وارداتی منتشر شد+جدول
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم