Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه‌ریزی دقیقی سکونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل با توجه جدی وزارت راه و شهرسازی و با تامین اعتبارات لازم و اختصاص قیر لازم به صورت رایگان برای آسفالت و بهسازی معابر ساماندهی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی عبوری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمامی مسائل و مشکلات و همچنین روند جزئیات پیشرفت کاری پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی در سطح شهرستان اردبیل احصا می‌شود و ما با تمام توان برای حل آن‌ها باید تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه مناطق حاشیه شهر استان اردبیل خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیقی سکونتگاه‌های غیر رسمی استان اردبیل با توجه جدی وزارت راه و شهرسازی و با تامین اعتبارات لازم و اختصاص قیر لازم به صورت رایگان برای آسفالت و بهسازی معابر ساماندهی می شوند.

عبوری با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه محلات حاشیه‌ای اردبیل تامین خواهد شد تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات مناطق و محلات حاشیه‌ای اردبیل ضمن تامین قیر رایگان برای آسفالت و ساماندهی معابر دستگاه های خدمات رسانی نیز در این مناطق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تامین می‌شود.

دشت قزوین با اجرای طرح ساماندهی چاه‌های کشاورزی احیا می‌شودپیگیری تسنیم نتیجه داد؛ ساماندهی قدیمی‌ترین منطقه حاشیه‌نشین بلوچستان آغاز شدنیکزاد: پروژه‌های جدید قرارگاه خاتم در استان اردبیل اجرایی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برای شهرهای پارس آباد و خلخال نیز قیر رایگان اختصاص می‌یابد بیان کرد: در حال حاضر باید وضعیت سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت فرسوده استان اردبیل به ویژه در شهرستان های پارس آباد و خلخال مورد بررسی قرار گیرد و طبق هماهنگی صورت گرفته در این سفر و تاکید مسئولان استانی اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به وضعیت محلات شهرستان خلخال اظهار کرد: تمامی اعتبارات و هزینه‌های بهسازی و رفع مشکلات پیاده راه بازار تاریخی شهرستان خلخال از جمله مهم‌ترین مصوبات جلسات امروز بود که وزارت راه و شهرسازی متعهد به انجام این پروژه شده است و برای این منظور اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/146/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران