Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه گفت: با توجه به نیاز موجود ۸۰ تخت بستری جدید ظرف هفته آینده در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه فعال خواهیم کرد و ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او از تقویت تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور به عنوان یکی از اهداف وزارت بهداشت برای تسریع در فرآیند بیماریابی و کاهش شیوع کرونا نام برد و افزود: تجهیزات آزمایشگاهی و ظرفیت کیت‌های تشخیصی کرونا در تربت حیدریه افزایش خواهد یافت تا روند شناسایی بیماران سرعت بیشتری پیدا کند.
بیشتر بخوانید پیش بینی ۲ هزار تخت برای بیماران کرونایی در پاییز و زمستان
معاون درمان وزیر بهداشت تربت حیدریه را یک قطب درمانی در منطقه نامید و ادامه داد: ارائه خدمات درمانی به جمعی حدود یک میلیون نفر این شهرستان را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کرده است و نیاز است تا ظرفیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزایش یابد و تلاش داریم تا با بهره‌برداری هر چه زودتر از بیمارستان امام حسین (ع) خدمت رسانی مطلوب‌تری به مردم منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تخت بیمارستانی تجهیزات آزمایشگاهی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت