Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام از اعمال محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و نارنجی استان خبر داد و گفت : در این مناطق مدارس و کلاس‌های حضوری تعطیل شده اند، اما کلاس‌ها به شکل غیر حضوری دایر هستند همچنین فعالیت برخی از اصناف و آرایشگاه‌ها و ورزش‌های پربرخورد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز ممنوع است.

او در ادامه از دورکاری کارمندان در مناطق مذکور خبر داد و افزود : تصمیم گرفته شد برای کارمندان دارای زمینه بیماری، افراد دارای علائم بیماری، زنان باردار و یا دارای فرزندان خردسال و افراد مسن دورکاری و یا مرخصی بدون کسر حقوق اعمال شود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد: هر کارمندی که تب و لرز، سرفه، تنگی نفس، احساس خستگی، اختلال چشایی و بویایی، سردرد، گلودرد، بدن درد و ... دارد نبایست سر کار حضور یابد و مدیر اداره بایست به آن شخص استراحت بدهد.

او در ادامه هشدار داد: مدیران دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و ... بایست به این افراد دورکاری بدهند و حق ندارند آن‌ها را به زور در محل کار نگه دارند و البته قصور در انجام این دستورالعمل پیگرد قانونی دارد.

سلیمانی دشتکی افزود: همه گردهمایی ها، همایش‌ها و تجمعات به هر بهانه‌ای در این مناطق ممنوع است و حتی جلسات تا حد امکان برگزار نشود، اما اگر ضرورت دارد با حداقل اعضا و بصورت ویدئوکنفراس و در مکانی که پروتکل‌های بهداشتی بطور کامل برگزار می‌شود صورت پذیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر حضور مدیران در سامانه سامد برای ارتباط با مردم تاکید و بیان کرد: مدیران چه حاکمیتی و چه اجرایی همه موظف به اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

او در پایان بر عدم بازگشایی مدارس در مناطق قرمز و نارنجی تاکید کرد و گفت : در این مناطق کلاس‌ها صرفا بصورت غیر حضوری برگزار شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی رعایت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش به دلیل احتمال ادامه بارش و آب گرفتگی معابر و برای حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش‌آموزان، فردا کلاس درس تمام مدارس ابتدایی کیش غیر حضوری تشکیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین