Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری در واکنش به اتفاقات چند روز اخیر پرسپولیس خطاب به مهدی رسول پناه گفت : لطفا با رفتنت شادی را به هواداران پرسپولیس برگردان.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چند روز اخیر اتفاقات عجیب و غریب زیادی در باشگاه پرسپولیس رخ داده است که جنجال های زیادی را در محافل فوتبالی ایجاد کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سپهر حیدری مدافع سال های نه چندان دور پرسپولیس نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و خواستار برکناری رسول پناه از مدیریت پرسپولیس شده است.

حیدری در صفحه اینستاگرامش نوشت :

آقای رسول پناه شما دیگه هر بلایی که می خواستی سر هوادار پرسپولیس آوردی ، ضربان قلبشون رو تا مرز سکته بردی بالا دیگه هر گندی رو میشه تحمل کرد ولی بی احترامی به اقلیت ها و مازندرانی های عزیز دیگه قابل تحمل نیست
تو همین دو سه روز پنجاه تا کلیپ و ویس ازت اومده بیرون که هر کدوم یه حاشیه و استرس به بدنه تیم وارد میکنه
بابا ضربه ای که شما به تیم میزنید یه دشمن نمیتونست بزنه
تورو خدا پاتون رو از گلوی هوادار بردارید و برید و بزارید هوادار نفس بکشه
یه سوال : خدایی تو با کی هستی روزی که اومدم دفترت مربی و بازیکن و همه رو جویدی
اونا رو جلوی هوادارا گذاشتی
برای من ویس ضبط شده مربی تیم رو گذاشتی که امانت بوده دستت که همه رو به خاطر موندنت خراب کنی
چقدر خواستی شجاع رو جلو من خراب کنی ولی نتونستی …
هوادارا می خواستند بیایی پایین از ترست نمیومدی به زور آوردمت پایین
ولی دیگه صبر هوادار تموم شده قسمت میدم لا رفتنت شادی رو به هوادار پرسپولیس برگردون.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپهر حیدری اخبار پرسپولیس سپهر حیدری شجاع خلیل زاده مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها بازهم از قهرمانی صحبت می‌کنند و انگار نمی‌دانند که وزیر ورزش تغییر کرده است.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی پس از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین درمورد این مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم. بعد از چند وقت دوری دوباره ورزشگاه آزادی را دیدم؛ البته روی سکوهای پایین کمر درد گرفتم! نه می‌توان نشست و نه می‌توان به جایی تکیه داد.

وی ادامه داد: با این حال به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم که ۳ امتیاز شیرین گرفتند. به فشار اواخر بازی توجه نکنید، چون به هر حال بازی پرفشار بود. استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما ۵-۶ مسابقه تا قهرمانی داریم که تمام آنها حکم فینال را دارد. امیدوارم اتحاد بین باشگاه و نکونام و هواداران بیشتر شود. قهرمانی دور از دسترس نیست. اتفاقات خوب را به کمک هواداران می‌توان رقم زد.صادقی درمورد کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: زیبایی لیگ فوتبال ایران به همین کورس قهرمانی است که پرسپولیس به دنبال استقلال در صدرجدول است. اگر کمیته داوران و سایر دوستان که باشگاه استقلال را اذیت می‌کنند اجازه بدهند اتفاقات قشنگ‌تری در فوتبال ایران رخ خواهد داد.

وی افزود: من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم بگویم که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. از این حرف‌ها خسته نمی‌شوند. یعنی بازهم دنبال جام می‌گردید؟ وزیر ورزش رفت! وزیر جدید آمده است. این حرف‌ها از مدیر تیم خوب و بزرگی مانند پرسپولیس بعید است. چرا می‌گویند نمی‌گذارند قهرمان شوید؟ چه کسی به شما کار دارد؟ اگر VAR بیاورند شاید اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ ندهد. امیدوارم هواداران استقلال این تیم را همچنان حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص احتمال حضورش در تیم پایه این باشگاه، گفت: درمورد فوتبال پایه و تیم امید استقلال مانند سال‌های گذشته صحبت‌هایی شده است و امیدوارم بتوانم به خانه خودم برگردم و بتوانم به استقلال کمک کنم.

صادقی درمورد دیدارش با نکونام پیش از شروع مسابقه، اظهار داشت: هم نکونام و هم مهدی هاشمی‌نسب را دیدم. جواد خیلی تحت فشار است و امیدوارم اتحاد قشنگ‌تری شکل بگیرد و همه حواس‌شان به جراید خاکستری و سیاه باشد!

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • واکنش دولت به درخواست ها برای تغییر تیم اقتصادی
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج