Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، در پایان بازی های نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، نتایج زیر در 12 گروه به دست آمد.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم آنتورپ امشب از روی نیمکت شاهد پیروزی 2-1 تیمش مقابل لودوگورتس بود.

    

                                                                                                

 

گروه A زسکا صوفیه 2-0 کلوژ یانگ بویز 2-1 آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اس رم گروه B دانداک 2-1 مولده راپید وین 2-1 آرسنال گروه C بایر لورکوزن 2-6 نیس هاپوئل 1-3 اسلاویا پراگ گروه D لخ پوزنان 4-2 بنفیکا استاندارد لیژ 2-0 رنجرز گروه E پائوک 1-1 اومونیا نیکوزیا پی اس وی آیندهوون 2-1 گرانادا گروه F ریکا 1-0 رئال سوسیداد ناپولی 1-0 آلکمار گروه G لسترسیتی 0-3 زوریا لوهانسک براگا 0-3 آ.ا.ک آتن گروه H سلتیک 3-1 میلان اسپارتا پراگ 4-1 لیل گروه I مکابی تل آویو 0-1 قره باغ ویارئال 3-5 سیواسپور گروه J لودوگورتس 2-1 آنتورپ تاتنهام 0-3 لاسک گروه K دینامو زاگرب 0-0 فاینورد ولفسبورگر 1-1 زسکامسکو گروه L هوفنهایم 0-2 زودا اسلوان لیبرس 0-1 خنت

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ اروپا میلان آرسنال انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت