Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:42:25 GMT

ادغام وزارت ورزش، حوزه جوانان را به حاشیه برد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۹۴۴

ادغام وزارت ورزش، حوزه جوانان را به حاشیه برد

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادغام 2 سازمان تربیت‌بدنی و ملی جوانان در وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان را به حاشیه بُرد، گفت: انتظار می‌رود حوزه جوانان مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا شاهد حل شدن بخشی از مشکلات جوانان این سرزمین باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز علی‌آبادی در آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان سلطانیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به تعطیلی سالن‌های ورزشی در ایام کرونایی اظهار داشت: هم برای ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی باید تدابیری اندیشیده شود که نیازمند تدابیر ویژه، ابتکار و خلاقیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ورزش قهرمانی اگر عقب‌ماندگی‌ها جبران نشود ممکن است در آینده آسیب‌های جدی داشته باشد.

شجاعی علی‌آبادی افزود: از طرف دیگر، ورزش همگانی نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا در عدم حضور مردم در پارک‌ها در شرایط کرونایی سبب افزایش وزن شده است.

وی ادامه داد: در صورت امکان، ورزش همگانی به شکل خانگی ترویج شود تا حداقلی از تحرک را برای خانواده‌ها شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، سرعت و کیفیت را 2 ویژگی مهم سالن ورزشی خیّرساز سلطانیه بیان کرد و گفت: از لحاظ کیفیت، بسیار خوب ساخته شده و ظرایفی دیده شده که معمولا در پروژه‌های دیگر دیده نمی‌شوند.

وی افزود: همچنین این پروژه در مدت 7 ماه به همت خیرین ساخته شد.

شجاعی علی‌آبادی خاطرنشان کرد: داشتن پول مهم است اما نیاز به مدیریت دارد که مدیریت خیرین سبب کیفیت و سرعت در ساخت این سالن ورزشی شد.

 

*‌ تمام شهرستان‌ها خانه جوان دارند

علی خلیلی چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان خانه جوان دارند، گفت: یک خانه جوان ویژه نیز با حدود 400 مترمربع زیربنا برای استفاده جوانان در زنجان ساخته شده که امروز افتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: عملیات ساخت این خانه جوان از سال 89 آغاز شده بود که امروز با یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه به اتمام رسیده و بهره‌برداری می‌شود.

خلیلی چچکی با بیان اینکه در ساخت پروژه‌ها علاوه بر اعتبارات به کیفیت نیز توجه شده است، گفت: خیران نیز در ساخت پروژه‌ها کمک کرده‌اند که ارزش این کار آن‌ها، کمتر از مدرسه‌سازی، درمانگاه‌سازی و مسجدسازی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش روستایی مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است، اظهار داشت: در سال 96 تعداد خانه‌های ورزش روستایی استان زنجان 10 مورد بود که با افتتاح‌های امروز به 157 مورد رسیده و 70 خانه ورزش نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان شهرستان ها خانه جوان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ روح‌الله مقدم با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج افزود: تور ماه عسل زوج‌های جوان که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع دانست.


معاون امورجوانان اداره کل‌ورزش و جوانان استان قم افزود: زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

 

وی از واجدین شرایط خواست؛ تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد