Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها گفت: قانون اصلاح رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی توسط کمیسیون فرعی دولت بررسی و تایید شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی و تایید این قانون توسط کمیسیون فرعی دولت، برای بررسی و تایید نهایی باید به کمیسیون اصلی دولت ارسال شود بعد از آن هیأت دولت آن را بررسی و تصویب می کند، درصورتی که مجلس نیز آن را تصویب کند برای اجرا ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم در خصوص اینکه سال تحصیلی گذشته بیشترین تخلف اساتید در چه حوزه ای بود گفت: سال تحصیلی گذشته با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه و آموزش مجازی گزارش تخلفی از سوی دانشگاه ها ارائه نشد.

به گزارش مهر، قانون رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی کشور به عنوان یکی از قوانین بنیادی در حوزه پیشگیری از وقوع و برخورد با تخلفات ارتکابی اعضاء هیأت علمی است که باید منطبق بر دادرسی منصفانه باشد.

هرچند قانون فعلی رسیدگی به تخلفات انتظامی مصوب ۱۳۶۴ محصول تجربه طولانی در امر رسیدگی به تخلفات انتظامی است لیکن با گذشت حدود سی و چهار سال از تاریخ تصویب و اجرای آن و تصویب قوانین جدید نواقص آن ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده است  و تغییر برخی از مواد قانون مذکور که رفع آنها برای نظام رسیدگی به تخلفات انتظامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

کد خبر 5054322 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم ابراهیمی اساتید دانشگاه تخلفات صنفی اعضای هیات علمی هیئت دولت ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی وام دانشجویی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه تهران دانشگاه ها رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین و مدرسه مطالعات دیالوگ باشگاه اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» نوشته سید محمدهادی گرامی برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر مؤلف اثر، سید محمد هادی گرامی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مهدی فدایی مهربانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و احمد بستانی، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی حضور دارند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083717 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه تهران: پرسه ۴۰۰ هزار سگ ولگرد در استان تهران