Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@01:32:26 GMT

شجاع خلیل‌زاده به ما درس زندگی داد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۰۶۰

شجاع خلیل‌زاده به ما درس زندگی داد

زندگی همیشه درس می‌دهد، حتی به وسیله شجاع خلیل‌زاده!

قدس آنلاین: احسان محمدی در عصر ایران نوشت: «عمر زیاد به آدم یاد می‌دهد که خیلی غافلگیر نشود. یاد می‌دهد که همه چیز ممکن است رخ بدهد و هیچ‌ چیز همیشگی نیست. نه عشق، نه نفرت. چند روزی است که هواداران جوان‌تر پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده را به باد انتقاد گرفته‌اند که زمانی ادعا می‌کرد «به عشق ۶ تایی‌ها، ۶ ساله با پرسپولیس قرارداد می‌بندد» و حالا درست پای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا - مهم‌ترین رویای پرسپولیسی‌ها - دست آنها را توی پوست گردو گذاشته، درخواست افزایش دستمزد داده یا احتمالاً به تیمی در قطر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر این انتقال نهایی نشود، او در ذهن خیلی از هواداران پرسپولیس به لیست بازیکنانی پیوست که به تیم پشت کردند. وقتی در اوج بود و با هیاهو و جنجال و خطاهای غیر ضروری و کارت‌های زرد و قرمز عشق و تعصب‌اش را به سکوها نشان می‌داد، اینجا چند بار در نقد رفتارش نوشتیم که به کام دو آتشه‌ها خوش نیامد. احتمالاً حالا فرصت بیشتری دارند تا به آن نقدها فکر کنند و شاید یواشکی می‌روند و آن ترانه‌های «یل یل مازرون» و عکس‌هایش با سر شکسته و مشت گره کرده و بوسه بر لوگوی پیراهن و بغل کردن جام قهرمانی در رخت‌خواب را پاک می‌کنند.

برای نسل من که شادی پس از گلزنی شاهرخ بیانی با لباس پرسپولیس به استقلال را دیده‌اند، بازی کردن احمدرضا عابدزاده برای دو غول تهرانی را دیده‌اند، غش کردن مهدی هاشمی‌نسب با لباس استقلال بعد از گل زدن به پرسپولیس را دیده‌اند، دفاع جانانه علی انصاریان که به سلطان تعصب و بخیه باشگاه پرسپولیس شهرت داشت از دروازه استقلال را دیده‌اند، جشن شادی علیرضا نیک‌بخت بعد از باز کردن دروازه استقلال را دیده‌اند، رفتن فیگو از بارسا به رئال را نگاه کرده‌اند، بازی کردن رونالدوی بزرگ با لباس چهار رقیب تاریحی بارسلونا - رئال و اینترمیلان - آث میلان را دیده‌اند، هیچ چیز دیگر در فوتبال عجیب نیست، غافل‌گیرکننده نیست.

شجاع خلیل‌زاده یک مدافع سخت‌کوش اما کم نام و نشان بود. شاید اوج شهرتش وقتی بود که در دیدار مقابل استقلال با لباس سپاهان به تیم خودی گل زد، یا وقتی که در دیدار مشهور پرسپولیس - سپاهان علی دایی مربی قرمزها به سبک بازی و اعتراض‌های او پرداخت.

او نام و شهرت امروزش را مدیون پرسپولیس است. البته باید منصفانه گفت که برای این تیم هم با تمام وجود جنگید، گل‌های حساس و کلیدی زد و بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت، با بوسه زدن بر لوگوی باشگاه خودش را به عنوان یک وفادار ابدی معرفی کرد و هر وقت فرصت کرد برای آبی‌ها کُری خواند و به جگر آنها نیش زد و توانست جمعی از هواداران هیجان‌زده را با خود همراه کند و حالا همان دو آتشه‌ها که کوچکترین نقدی را تحمل نمی‌کردند می‌بینند که چطور برای دلار بیشتر دارد تیم را ترک می‌کند. آن هم با فسخ یک‌طرفه قرارداد در حساس‌ترین لحظه‌هایی که پرسپولیس به او نیاز دارد.

شجاع خلیل‌زاده حق دارد نگران آینده‌اش باشد. حق دارد وقتی به رفتار تلخ باشگاه با محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه و برخی از پیشکسوتان وفادار اما حالا فراموش شده نگاه می‌کند به این نتیجه برسد که باید به فکر خودش باشد اما هوادارانی که عشق اغراق‌شده او را باور کرده بودند کمتر از این زاویه به ماجرا نگاه می‌کنند.

حتی اگر این اتفاق نیفتد و او با پرسپولیس بماند باز هم درس فوق‌العاده‌ای به آنها داد که تمام تخم‌مرغ‌های عشق و نفرت‌شان را در سبد یک نفر می‌گذارند؛ به ویژه در عالم فوتبال که همیشه پول و عوامل پشت پرده جوری همه چیز را به هم می‌ریزند که مهدی هاشمی‌نسب نه فقط به استقلال می‌پیوندد بلکه بعد از گل زدن به پرسپولیس می‌گوید: «با آن گل دهان پرسپولیسی‌ها را مسواک زدم!»

زندگی یاد می‌دهد که هر کس بیشتر دم از آزادی زد، ممکن است قفس‌های بیشتری در خانه داشته باشد. هر کس بیشتر عشق را به نمایش عمومی گذاشت، ممکن است زودتر خیانت کند. هر کس که بیشتر ژست‌های دفاع از محرومان را گرفت ممکن است زودتر و تنگ‌تر ثروتمندان را در آغوش بگیرد. هر کس که بیشتر از استقلال حرف زد، اتفاقاً وابسته‌تر بود... زندگی همیشه درس می‌دهد، حتی به وسیله شجاع خلیل‌زاده!»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس شجاع خلیل زاده دیده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح

کد خبر 846939 منبع: ایسنا برچسب‌ها حامد بهداد خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است