Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی ناصحی درباره آخرین آمارهای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به تفکیک صندوق‌های پنج گانه گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت تحت پوشش پنج صندوق این سازمان قرار دارند که در مجموع تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تا پایان شهریور سال ۹۹ برابر با ۴۱ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۷۹ نفر است.

وی ادامه داد: بیشترین بیمه شدگان این سازمان تحت پوشش صندوق روستاییان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه شدگان صندوق روستاییان برابر با ۲۰ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۴۵ نفر هستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: دومین صندوق از نظر جمعیت تحت پوشش، صندوق بیمه سلامت همگانی است. تعداد بیمه شدگان در این صندوق برابر با ۱۳ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۶۰۶ نفر است.

ناصحی بیان کرد: صندوق کارکنان دولت از نظر پوشش جمعیتی، سومین صندوق سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شود که ۵ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۱۶۶ نفر تحت پوشش این صندوق قرار دارند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: صندوق سایر اقشار از نظر پوشش جمعیتی، چهارمین صندوق این سازمان است که ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۴۸۲ نفر در این صندوق تحت پوشش بیمه‌ای هستند.

ناصحی اظهار کرد: همچنین ۴۱۹ هزار و ۴۸۰ نفر نیز تحت پوشش صندوق بیمه سلامت ایرانیان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیمه سلامت صندوق مدیرعامل سازمان بیمه سلامت قرار دارند بیمه شدگان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن ۳ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال هم سه میلیون نفر زیرپوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر ۲.۵ میلیون نفر در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در کشور زیرپوشش قرار گرفتند و امسال هم سه میلیون نفر زیرپوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶ میلیون نفر در کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیون نفری کشور زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی بودند، این در حالی است که الان در حکمرانی تامین اجتماعی نزدیک ۷۵ درصد جامعه ۸۵ میلیونی کشور زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی هدف ما تحقق ۱۰۰ درصدی بیمه تامین اجتماعی برای آحاد جامعه است که در این ۲ سه سال فعالیت‌های نتیجه‌بخشی انجام شده است، به طوری که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بالغ بر ۲.۵ میلیون نفر در کشور زیرپوشش قرار گرفتند و امسال هم سه میلیون نفر زیرپوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سال گذشته طرح جدیدی در کشور شروع شد که در قالب آن زنان خانه‌دار با نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد حداقل دستمزد بتوانند بیمه شوند که دانشجویان هم می‌توانند از این بیمه استفاده کنند، از این طرح در استان اردبیل سال گذشته ۱۶ هزار نفر استفاده کردند و در مجموع ۱۰ هزار نفر پارسال در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی در ادامه توسعه درمان رایگان را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت: سال گذشته با دستور آیت‌الله رئیسی پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه درمان در کشور محقق شد و بالغ بر۶ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه در قالب بیمه سلامت زیرپوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

موسوی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در سه زمینه اصلی کسب و کار و بیمه، درمان رایگان و سرمایه‌گذاری و حضور در اقتصاد کلان متمرکز شده است، اظهار کرد: این سازمان در حوزه سرمایه‌گذاری در ۹ هلدینگ تخصصی در حوزه‌های اقتصاد کلان، نفت، گاز، پتروشیمی، معدن، انرژی، دامداری و کشاورزی فعال است که در استان اردبیل هم ۲ تا سه پروژه در حال پیگیری است.

رقم ۲۵ هزار میلیارد ریالی پروژه‌های اردبیل

وی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل هم گفت: همانند سایر استان‌ها و مناطق تلاش می‌کنیم اهداف سازمان در این استان را هم محقق سازیم ، در این راستا در ۲.۵ اخیر اتفاقات خوبی در استان افتاده و منابع خوبی جذب شده است به طوری که در حال حاضر ۲۵ هزار میلیارد ریال پروژه در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: یکی از پروژه‌هایی که حدود ۱۵ سال از مطالبات به حق مردم بود افتتاح شعبه سه تیپ ممتاز در میدان وحدت بود که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر این موضوع درمانگاه تخصصی شماره ۲ هم با تهاتر ۶۰۰ میلیارد ریالی ساختمان اتوبوسرانی اردبیل با شهرداری و اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان در دست اجراست که امیدوارم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

موسوی همچنین گفت: علاوه بر این فعالیت عمرانی هتل تنها پنج ستاره تامین اجتماعی در استان با چهار هزار میلیارد ریال برآورد هزینه آغاز شد و این هتل هم تا سال ۱۴۰۵ در اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ساختمان مستقل تامین اجتماعی پارس آباد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، درمانگاه تخصصی بیمارستان سبلان، درمانگاه نمین، بیله سوار، مشگین شهر و خلخال و گرمی هم برای تامین نیازهای درمانی در دست اجراست که به تدریج به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • نشاندار شدن ۱۹۴۳ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت گیلان
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • سازمان ملل هزینه حق بیمه اتباع آسیب‌پذیر را پرداخت می‌کند
  • ۱۰۷ هزار تبعه خارجی بیمه شده اند
  • قرارگرفتن ۳ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی