Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور سرپرست استانداری خراسان جنوبی از طرح واگذاری زمین برای شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور رونمایی شد.

در بیست و نهمین هفته پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، از طرح واگذاری زمین برای شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور به صورت پایلوت در خراسان جنوبی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، این مراسم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی و ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور همراه بود.

در این مراسم، طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور افتتاح شد.

افتتاح ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در هشت استان، افتتاح ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر در پردیس، واگذاری زمین برای ساخت ۱۳۵ هزار واحد به صورت گروهی به واجدین شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن، معرفی ۲۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد به واجدین شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ۳۱ استان کشور، شروع عملیات اجرایی ساخت ۱۵۷ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم ‌نامه‌ها و طرح اقدام ملی مسکن از جمله طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی است که با سرمایه‌گذاری ۲۴۶ هزار میلیارد تومانی اشتغالزایی برای یک و نیم میلیون نفر را به همراه خواهد داشت.

در این مراسم که به صورت پایلوت در بیرجند و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد، نبیان معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گزارشی از وضعیت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در کشور و استان خراسان جنوبی ارائه کرد و در پایان نیز به صورت نمادین قراردادهای واگذاری زمین به تعدادی از متقاضیان اعطاء شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسكن طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی واگذاری زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار نوروزی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در سالی که گذشت در دو جبهه فرهنگی و معیشتی اقداماتی را دنبال کردیم. در سال ۱۴۰۲ دو بخش مهم فرهنگی و معیشتی به جد دنبال شد.

استاندار قم بیان کرد: استان قم بالاترین نرخ رشد مشارکت در انتخابات در کشور را کسب کرد. استان قم با مشارکت حدود ۵۰ درصدی بالاترین نرخ رشد را در بین سایر استان‌های کشور داشت.

آقامیری ابراز کرد: در زمان برودت هوا و آن بارش برف بی‌سابقه باتلاش موجدانه مسئولان حتی دو ساعت هم جاده‌های و مسیرهای مواصلاتی استان مسدود نشد.

وی عنوان کرد: تورم ماهانه استان قم ۲/۶ کاهش و در تورم سالانه شاهد کاهش ۶ درصدی بودیم که این آمار از میانگین کشوری نیز کم‌تر است.

استاندار قم با بیان اینکه ۱۸۵ واحد صنعت و معدن و ۱۱۰ واحد جهادکشاورزی در حال توسعه هستند، اذعان کرد: ۷۸۰ نفر از مراجعات مردمی موفق به اخذ تسهیلات شدند ضمن اینکه مدیران می‌بایست اقدامات جهادی و جهشی را در اولویت قرار دهند.

آقامیری خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی استان قم بشمار می‌رود ضمن اینکه ما با پرداخت وام‌های مسکن می‌توانیم به رتبه نخست نیز ترقی پیدا کنیم.

کد خبر 6062917

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت