Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:47:15 GMT

صدور کمتر از ۳۰ مورد جریمه عدم استفاده از ماسک

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۲۹۶

صدور کمتر از ۳۰ مورد جریمه عدم استفاده از ماسک

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه توضیحاتی در رابطه با جریمه رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، افزود: کد اعمال جریمه برای عدم ماسک زدن در خودروها فعلاً فقط برای تهران اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، این کد و نوع جریمه به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود و به استان‌های دیگر هیچ کدی برای جریمه خودروها داده نشده است؛ در نهایت هیچ استانی به جز تهران نمی‌تواند اعمال قانون در این زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت افزود: ما در تهران هنوز به صورت جدی افراد را اعمال قانون نکرده‌ایم، از ابتدای این طرح تاکنون کمتر از ۳۰ مورد جریمه صادر شده و رفتار پلیس بیشتر حالت ارشادی و تذکری بوده است.

رحیمی ادامه داد: این روند ادامه نخواهد داشت و حتماً در صورت لزوم جدی‌تر وارد می‌شویم چرا که بنا به گفته مسئولان، وضعیت شیوع کرونا در پایتخت قرمز است.

وی گفت: طی یک هفته تا ۱۰ روز از شروع این طرح، رفتار مردم بهتر شده و پروتکل‌ها در واحدهای صنفی بیشتر رعایت می‌شود اما مردم باز هم باید رعایت کنند چرا که اول باید به فکر سلامت خود باشند و دوم بدانند که پلیس تصمیم دارد جدی‌تر با افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، برخورد کند.

کد خبر 5054534 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت ویروس کرونا ماسک جریمه رانندگی هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی شبکه شاد قوه قضاییه آلودگی هوا گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن