Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@05:47:28 GMT

هدیه عربستان به رییس جمهوری منتخب آمریکا!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۴۱۶

هدیه عربستان به رییس جمهوری منتخب آمریکا!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شبکه خبری المیادین به نقل از کانال ۱۲تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که یوسی کوهین روز پنجشنبه فاش کرد که اکنون تلاش بسیار زیاد در عربستان جریان دارد و امیدواریم نتیجه ای در پی داشته باشد.

وی افزود: به نظر می رسد که سعودی ها منتظر انتخابات آمریکا هستند تا هدیه خود را به رییس جمهوری منتخب تقدیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات در حالی است که بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در سفری به آمریکا با مارک اسپر همتای آمریکایی خود در پنتاگون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش این شبکه خبری صهیونیست ، شماری از کشورهای نفت خیز عربی از سال ها پیش تماس های پنهانی با مقام های اسرائیلی دارند اما، عادی سازی روابط فرصت زیادی را به ویژه در زمینه اقتصادی فراهم می سازد.

این در حالی است که رسانه ها روز پنجشنبه از سفر یک هیات بلند پایه رژیم صهیونیستی و آمریکایی به پایتخت سودان برای گفت وگو در باره عادی سازی روابط میان خارطوم و تل آویو خبر دادند.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر در یک کنفرانس مطبوعاتی با فیصل بن فرحان همتای سعودی خود نسب به ابراز ایمداری کرد ک عربستا عادی سازی روابط با اسرائیل را بررسی کند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز ماه اوت پیوستن عربستان به توافق امضا شده میان امارت و رژیم اسرائیل را پیش بینی کرد.

۵ مهرماه ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) در واشنگتن قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد.

رژیم صهیونیستی روابط خود را با امارات متحده عربی و بحرین عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان به هواپیماهای صهیونیستها اجازه داده‌اند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

اکنون کارشناسان منطقه از عادی سازی روابط بین برخی کشورهای عربی با اسرائیل با عنوان آشکارسازی نام می برند و معتقدند که این روابط در ۲۵ سال گذشته جریان داشته و اکنون آشکار شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی علائم کرونا علی اصغر پیوندی سعد حریری رئیس موساد عربستان اسرائیل عادی سازی روابط استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی علائم کرونا علی اصغر پیوندی سعد حریری عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل

منتخب مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند گفت: پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: «وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ. ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است». طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده، اگر بزنید می‌خورید؛ ممکن است ضربه هم بزنند اما چند برابر ضربه می‌خورند؛ دنیا این پیام را به خوبی لمس کرده است.

وی افزود: پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.

سادات ابراهیمی عنوان کرد: در این حمله برق آسا و خیره‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول‌الله (ص)" با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند.

وی ادامه داد: این حمله‌ای رعدآسا و طوفانی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و حمله‌اش به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران صورت گرفت؛ این حمله هشداری مرگ‌بار برای دشمنان بود و باعث شادی ملت‌های آزاده جهان شد.

سادات ابراهیمی یادآور شد: ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر آن‌ها در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • قدردانی منتخب مردم شوشتر از ‌پاسخ‌ کوبنده ایران به رژیم غاصب اسرائیل
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!