Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفت آمارهای مسکن را به شکل تحلیلی بر اساس واقعیات استانها و مناطق مختلف کشور منتشر کند گزارش مردادماه ۱۳۹۹ را ارایه کردیم. آمار شهریورماه هم آماده شده و اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد. سپس به شکل مرتب آمار ماهیانه استانها را انتشار می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۵ استان متوسط قیمت مسکن کمتر از ۱۰ میلیون تومان در هر متر مربع است. هفت استان زیر ۵ میلیون تومان و ۱۹ استان تا پایین تر از ۱۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تنها در سه استان قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۵ میلیون است و فقط در شهر تهران به بالای ۲۰ میلیون تومان رسیده است. حتی اگر در تهران آمار منطقه یک را لحاظ نکنیم متوسط قیمت مسکن در پایتخت کمتر از ۲۰ میلیون تومان می شود.

محمودزاده گفت: وقتی شرایط بازار مسکن را بر اساس واقعیات مناطق تحلیل می کنیم آمارها با آنچه تصور می شود فاصله دارد. به همین لحاظ معتقدیم اتکای صرف به گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران اثرات منفی در دیگر مناطق می گذارد.

به گزارش ایسنا، از تیرماه ۱۳۹۹ به بعد بنا به دستور محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی، گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران که  هر ماه توسط معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه ارایه می شد منتشر نشد.

استدلال وزیر این است که انتشار گزارش تهران بر روی دیگر مناطق کشور تاثیرگذار است. با این حال آمار بانک مرکزی در ماههای مرداد و شهریور ارایه شد که مطابق آن در شهریورماه ۱۳۹۹  میانگین قیمت مسکن شهر تهران  به ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هر متر مربع رسید. این نرخ نسبت به ماه قبل ۵ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹۲ درصد افزایش نشان می دهد.

پربیننده ترین اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟/ ارقامی بزرگ برای واحدهای کوچک! خردلرزه ارزی در بازار مسکن اجاره‌خانه‌‌های سرسام‌آور در محله پاسداران تهران! قیمت مسکن در تهران / قیطریه تمدید تحریم بانکی خریداران خانه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهر تهران قیمت مسکن مسکن وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بازار مسکن محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیون تومان بازار مسکن شهر تهران قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!