Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پس از بکارگیری تعدادی از نیروهای غیربومی در شرکت نفت، با دستور افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان، جلسه‌ای برگزار و تصمیماتی در این خصوص مصوب شد. 

در این راستا مقرر شد شرکت نفت و گاز غرب به تمامی شرکت‌های پیمانکاری فعال استان ابلاغ کنند در صورت به کار گیری نیرو به استناد ماده ٤٧ قانون برنامه ششم توسعه صرفا از به کارگیری نیروهای بومی استان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی نیز مصوب شد تا اداره کار و رفاه اجتماعی استان نسبت به بررسی تعداد نیروهای غیر بومی  که در شرکت‌های نفت و گاز غرب مشغول به فعالیت هستند اقدام و گزارش را جهت بررسی به دفتر دادستانی ارسال کنند.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: غیربومی استخدام شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه «بچینگ بتن» در شهرک پشت فرودگاه ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمام بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیرمجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و دو رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی اضافه کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳) یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

وی گفت: استفاده از انشعاب آب غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، باعث بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

شهر ایلام ۹۲ هزار مشترک آب و حدود ۷۷ هزار مشترک فاضلاب دارد. تأسیسات تولید بتن آماده به عنوان «بچینگ» یا «بچینگ بتن» شناخته می‌شوند.

کد خبر 747178

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • بومی سازی قالب پنجره
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • بومی‌سازی کود «تریپل سوپر فسفات» توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه