Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:55:00 GMT

دیدار مسئولان تالش با خانواده شهید تازه تفحص شده

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۶۳۸

دیدار مسئولان تالش با خانواده شهید تازه تفحص شده

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار تالش عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید پوریعقوب در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: صلابت و ایستادگی خانواده شهدا نشانگر عمق ایمان و معرفت به دین و قرآن است و شما والدین شهدا برای ما مسئولان، الگو و اسوه مقاومت هستید.

محمد حسین شاه کویی افزود: خط قرمز همه ما خون و ارزش شهداست و شهدایی که در جوانی بخاطر دفاع از کشور از جان خود گذشته و فداکاری کرده اند، شایسته بالاترین احترام و عزت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی درمانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این دیدار، حرکت در مسیر و هدف شهیدان دفاع مقدس را ادای احترام به جایگاه آنها دانست و بر الگوگیری از شاهدان و ایثارگران تاکید کرد.
مسلم همتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش نیز گفت: باید قدردان ایثارگران و شهدا باشیم و در سنگر خدمت، به معنای واقعی خدمتگزار این خانواده های معظم و مردم همیشه در صحنه باشیم.
او اظهار کرد: شهید پوریعقوب در جنگ تحمیلی سرباز لشکر ۲۱ حمزه بوده و در تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال ۶۴ در شهر آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمده است و آئین وداع با پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده، روز شنبه سوم آبان ماه ساعت ۱۸ در تپه نورالشهدا حسینیه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار و پیکر او روز یکشنبه چهارم آبان ماه همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه تالش به سوی زادگاهش روستای شیخ محله اسالم تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

شهرستان تالش ۲۸۵ شهید والامقام را به نظام اسلامی تقدیم کرده و پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام در این دیار به خاک سپرده شده است.

تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید شهدا اسالم تالش بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید شهدا اسالم تالش بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید شهدا اسالم تالش بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون‌ها زائر به خصوص در ایام اربعین، ساخت زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مرزی مهران در حال اجرا است.

وی بیان کرد: این زائرسرا با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است‌.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان ۳۰۰ نفر در طول روز در حال اجرایی است.

وی گفت: این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

کد خبر 6063298

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا