Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@10:37:04 GMT

واکنش سفیر ایران در عراق به تحریمش: خوشحال شدم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۸۲۸

واکنش سفیر ایران در عراق به تحریمش: خوشحال شدم

سفیرجمهوری اسلامی ایران در عراق در رابطه با تحریم خود از سوی آمریکا اظهار کرد: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم .

به گزارش ایسنا ، ایرج مسجدی اظهار کرد : البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه 80میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرنا از رسیدن دارو و مواد غذایی با مشکل مواجه کرده و تحت فشارهای غیر انسانی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام آمریکا اینجانب را بر حقانیت هدف و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورم راسختر کرد .

این دیپلمات ایرانی خاطرنشان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سند افتخاری است برای همه آزدیخواهان و مجاهدین فی سبیل الله در این راه مقدس . بدون شک محور مقاومت اسلامی با پشتیبانی قاطع جمهوری اسلامی راه آزادگی و مبارزه بی امان علیه رژیم تروریست آمریکا و اسرائل غاصب را ادامه خواهد داد و به پیروزی و نصرت های الهی دست خواهد یافت .

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد را در لیست تحریم‌ها قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای در خصوص تحریم ایرج مسجدی آورده است: این وزارت ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد را به دلیل اقدام برای نیروهای قدس سپاه پاسداران یا به نیابت از آن تحریم کرده است. آقای مسجدی که مشاور نزدیکی برای قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیوهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است، نقشی اساسی در سیاست‌های نیروهای قدس سپاه پاسداران در عراق داشته است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039o9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران تحریم سفیر ایران عراق سپاه پاسداران ایرج مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدیو) تکذیب احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • همه پاسخ‌های سخت ایران