Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه مصر با بیان اینکه حضور ترکیه در خاک سوریه به زیان تمام منطقه است، خواستار خروج فوری نظامیان ترکیه‌ای از این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، سامح شکری خاطر نشان کرد حضور ترکیه در خاک سوریه به ضرر تمام منطقه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

وی که در یک نشست وزارتی درباره سوریه سخن می‌گفت، از نگرانی عمیق کشورش درباره ادامه دخالت ویرانگر برخی طرفهای منطقه ای در سوریه خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

احمد حافظ سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر هم گفت حضور ترکیه در سوریه تنها تهدیدی برای سوریه نیست، بلکه به تمام منطقه ضرر می‌رساند.

قسد: ترکیه چند روستای شمال سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار داده استسوریه|حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شهرک عین عیسی در حومه الرقه

این مقام مصری ابراز عقیده کرد نباید در برابر طرحهایی که افراط گرایی را شعله ور می کند و نیز در برابر پدیده انتقال تروریستهای خارجی کوتاهی و مماشات کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور ترکیه تمام منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه یک غذای آسان با سنگدان مرغ توسط آشپز ترکیه‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم) طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • طرز تهیه یک غذای آسان با سنگدان مرغ توسط آشپز ترکیه‌ای (فیلم)