Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@08:55:44 GMT

رازهای یک انتقال جنجالی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۹۶۸

رازهای یک انتقال جنجالی در استقلال

رویداد۲۴ فروش اللهیار صیادمنش در استقلال هنوز جنجال آفرین است. این بازیکن بعد از درخشش در استقلال، سریعا به باشگاه فنرباغچه فروخته شد. خیلی ها اعتقاد داشتند او استعدادی ناب است و می تواند در سطح بالایی بازی کند ولی استقلال او را سریعا فروخت تا صیادمنش امروز در اروپا بیش از اینکه بازی کند، نیمکت نشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال فاش کرده کاملا مخالف فروش این بازیکن بوده و حتی برای هیات مدیره نامه ای در این باره نوشت. انگار حواشی فروش این بازیکن تمام شدنی نیست. یک نفر هم شفاف و روشن درباره اش توضیح نمی دهد ماجرا چه بود؟

بیشتر بخونید: افشاگری مدیرعامل سابق استقلال/ از ماجرای فروش قائدی تا تهدید به قتل!

ظاهرا فروش این بازیکن عامل جدایی شفر از استقلال هم بود. بعد از اصرار فتحی و خطیر به فروش این بازیکن به ترکیه‌ای‌ها، شفر وارد داستان شد و در چند مصاحبه اعلام کرد این کار درستی نیست و می توان آن بازیکن را حداقل دو میلیون دلار فروخت.

مصاحبه های شفر باعث ناراحتی و دلخوری شدید فتحی شد و از همان زمان به فکر قطع همکاری با سرمربی آلمانی افتاد. او اعتقاد داشت این رفتار شفر دخالت در کار باشگاه است. منتهی به نظر نمی رسد این تمام قصه باشد و باید دید در آینده چه کسی در این باره شفاف حرف می زند.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال اللهیار صیادمنش ویلموتس فروش این بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود