Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:53:34 GMT

دستگیری 5 هزار سارق و معتاد در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۹۷۴

دستگیری 5 هزار سارق و معتاد در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به 100 ماموریت متنوع پلیس اظهار کرد: در کنار انجام این ماموریت‌ها پلیس همسنگر با مدافعان سلامت بدون کوچکترین چشم داشتی تلاش کردیم.

وی افزود: در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از اعمال محدودیت‌های ورود و خروج گرفته تا کشف اقلام بهداشتی احتکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش با اعلام اینکه نیروی انتظامی یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های حاکمیتی است که در خدمت مردم است، تصریح کرد: در شرایط کنونی توطئه‌های دشمنان بیشتر از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس 110 اشاره کرد و گفت:‌ در نیمه نخست سال‌جاری 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌‌اند که بیش از 120 هزار مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به دستگیری 2 هزار سارق در هفت ماهه گذشته از سال جاری در استان گفت: در این بازه زمانی بیش از 3 هزار نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی و صدور پروانه کسب برای 2 هزار واحد صنفی و تعویض 20 هزار پلاک وسایل نقلیه، افزود: حدود 10 هزار نفر در این واحد‌های صنفی مشغول فعالیت شده‌اند.

وی با اعلام اینکه جامعه ما جامعه‌ای پویا است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف شاهد موفقیت و ارتقای امید و نشاط در جامعه باشیم.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری زنجان سلامت سارق فرمانده انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فاضل مریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در طبس، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در طبس اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز