Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جلسات هفته آینده مجلس در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۵ تا ۷ آبان ) برگزار می شود.

نمایندگان مجلس هفته آینده ضمن بررسی طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی به بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو طرح اصلاح تبصره‌های ۱ و ۲ ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت و طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم در دستور کار مجلس قرار دارد.

لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل، لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و صربستان، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و  لایحه عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی از دیگر موارد کاری مجلس در هفته آینده است.

همچنین لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و سوال رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار دارد.

دو گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت اقتصاد و بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بازار فولاد، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان و  تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند و همچنین تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی از دیگر موارد کاری مجلس به شمار می آید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دستور کار مجلس صحن علنی مجلس نماینده تقاضای تحقیق و تفحص گزارش کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر

علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالا‌های سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می‌شد، اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالا‌های اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالا‌ها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آن‌ها به موقع تامین شود و در برخی از کالا‌ها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی