Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:07:14 GMT

میکل آرتتا و تمجید ویژه از عملکرد خرید جدید آرسنال

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۰۹۱

میکل آرتتا و تمجید ویژه از عملکرد خرید جدید آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد توماس پارتی در دیدار برابر راپید وین تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی برای جذب توماس پارتی از اتلتیکو مادرید تلاش کرد. با این وجود در حالی که به نظر می رسید معامله انتقال هافبک غنایی به جمع توپچی ها به بن بست خورده اما در آخرین دقایق نقل و انتقالات تابستانی او به آرسنال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه شب گذشته شاگردان میکل آرتتا در اولین مسابقه خود از سری رقابت‌های لیگ اروپا مهمان راپید وین بودند؛ دیداری که خرید جدید توپچی‌های یعنی توماس پارتی از ابتدا در ترکیب آرسنال حضور داشت و اتفاقاً توانست عملکرد قابل قبولی در خط میانی این تیم از خود ارائه دهد؛ موضوعی که تمجید سرمربی آرسنال را پس پیروزی تیمش در پی داشت.

 

 

 

 

میکل آرتتا درباره عملکرد توماس پارتی گفت: " پارتی عملکردی عالی و با ثباتی را از خود ارائه داد. او بدون هیچ گونه استرس و کاملاً راحت بازی می کرد. در نیمه دوم با توجه به گل خورده، برای ایجاد موقعیت بیشتر باز تر بازی کردیم و در چنین لحظاتی پارتی به تنهایی خط میانی ما را کنترل کرد. او مقابل راپید وین فوق‌العاده بود و مطمئنا در آینده چیزهای بیشتری از او مشاهده خواهید کرد. البته از این موضوع هم آگاه هستیم که با توجه به هزینه نقل و انتقالاتی او و همچنین گذشته خوبش، نگاه های زیادی به سمت وی خواهد بود."

مایکل آرتتا آرسنال اتلتیکو مادرید توماس پارتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال اتلتیکو مادرید توماس پارتی توماس پارتی میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باید با ازبکستان رو به رو شود.

طرفداری | سایت فیفا با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

سایت فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت.

صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم