Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:39:11 GMT

فیلم/ قطع میکروفون ترامپ بعد تخطی از وقت تعیین‌شده

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۱۴۹

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور آمریکا در جریان آخرین مناظره ریاست جمهوری به اولین نامزدی تبدیل شد که به دلیل تخطی از وقت تعیین شده برای وی و براساس قوانین جدید مناظره، میکروفونش قطع شد.

دریافت 362 KB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!

به گزارش جماران؛ شارل میشل، رئیس شورای اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی اکس خطاب به دونالد ترامپ نوشت: از پوتین نترس. ما که از او نمی ترسیم.

میشل خطاب به ترامپ افزود: به حقایق توجه کن. ارقام خودشان گویا هستند. اتحادیه اروپا 143 میلیارد یورو (150 میلیارد دلار) به اوکراین کمک کرده است.

شایان ذکر است که این نگرانی وجود دارد که ترامپ در صورت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور آمریکا کمک به اوکراین را قطع کند و این کشور را در دفاع از خاکش مقابل روسیه تنها بگذارد.

 

دیگر خبرها