Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@20:17:26 GMT

تولید خودرو ۱۹ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۲۰۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولید ۲۲ محصول منتخب صنعتی و معدنی در شش ماهه اول ۹۹ افزایشی بوده است. تولید انواع خودروی سواری نیز با بیش از ۴۱۴ هزار و سیصد دستگاه، افزایش ۱۹ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تولید فولاد خام با ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن افزایش ۹ درصدی را در نیمه اول سال ثبت نموده است و تولیدات انواع لوازم خانگی با یک میلیون و ۹۶۴ هزار و دویست دستگاه افزایش ۵۲.۸ درصدی داشته است.

در این مدت، تولید شمش آلومینیوم خالص با ۱۹۶ هزار و ۲۰۰ تن، در نیمه اول سال افزایش ۵۳.۲ درصدی را ثبت نموده و میزان تولید سیمان در ۶ ماه‌های اول امسال ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن اعلام شده که افزایش ۱۴.۴ درصدی داشته است. همچنین محصولات پتروشیمی با ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، افزایش ۷.۹ درصدی را در این بازه زمانی ثبت نموده است.

بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۶ ماهه اول ۹۹، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، وانت، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیب الیاف، انواع سواری، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، پودر شوینده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، داروی انسانی و آلومینا، ۲۲ کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078164 برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت خودروسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت خودروسازی معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

به گزارش برنا، وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیئت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد