Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل حقگویان پیش ازظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت :حمایت از توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی در اولویت برنامه های این اداره کل است .

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم با قدردانی از  ، رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم ، عوامل اجرایی وشرکت کنندگان در این دوره ازمسابقات افزود:تلاش خواهیم  کرد با همراهی هیئت ها در راستای توسعه ورزش و فعالیت های ورزشی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک توسعه این فعالیت ها به سلامت عمومی جامعه منجر خواهد شد .

جواد فیضی رئیس هیئت موتورسواری واتومبیلرانی قشم در حاشیه این مسابقات با اشاره به حمایت منطقه آزاد قشم و همراهی داوران و عوامل اجرایی گفت: این دوره از مسابقات در پنج کلاس آزاد، بانوان، کلاس ۱۳۰۰ سی سی، ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ سی سی و ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰ سی سی با شرکت ۵۰ نفر از ورزشکاران این رشته برگزار شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قشم نتایج اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی تحت حمایت منطقه آزاد قشم را اعلام کرد و افزود: در کلاس آزاد، احسان رستگار، هادی عبدلی و آرش بامری، در کلاس ۱۳۰۰ آقایان احسان رستگار، سهیل محمدی نژاد و علیرضا ازم، در کلاس ۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ آقایان کامیار فیضی، ابراهیم اعتمادی و سجاد رجبی، در کلاس ۱۶۰۰تا ۱۸۰۰آقایان شایان محمد صالحی ،احسان رستگار و هادی عبدلی و در مسابقات بانوان نیز نعیمه خدری، عسل اخلاقی و فرنوش امیری زاده به ترتیب  رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

فیضی در پایان از حمایت های مدیر عامل و مدیر کل ورزش و جوانان قدردانی کرد و گفت: جا دارد از عوامل اجرایی و داوران این دوره از مسابقات آقایان حسین روحی، ساسان اوجانی، وحید محمد زاده، سید مصطفی قدسی، سید امیر حسین قدسی، سید علی رضا قدسی، حمید نصاری مقدم، مهران کمالیان، آرمان شکر گزار وآروین نهضد اخلاق مفرد که در برگزاری مطلوب مسابقات نهایت همکاری را معمول داشتند تشکر قدردانی کنم.

کد خبر 5054595

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلالوم مسابقات اتومبیل رانی ورزش و جوانان هرمزگان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا سیستان و بلوچستان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است