Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال الدحیل قطر برای فصل جاری لیگ ستارگان این کشور سرمایه گذاری قابل توجهی کرد. اما تا به اینجای لیگ، بازی های کمتر از حد انتظاری ارائه کرده است.

این مساله باعث شده تا رسانه ها از این تیم که رامین رضاییان، ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، ایراد بگیرند.

روزنامه الرایه امروز گزارشی مفصل در مورد این تیم پرستاره منتشرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه چاپ دوحه نوشت 

باخت الدحیل مقابل السد هشداری جدی بود که تا دیر نشده به وضعیت خود سروسامان ببخشد. 

به خصوص که یکشنبه در لیگ ستارگان بازی سختی مقابل الریان خواهد داشت.

این نشریه نوشت:شروع ضعیف ​​الدحیل در این فصل  نشانه ای  است که اگر نتواند به سرعت متحول شود و همان تیم قدرتمند گذشته شود، در ادامه فصل سختی های زیادی خواهد دید و دچار مشکلات دیگری خواهد شد.

الرایه افزود:البته الدحیل در سال های 2013 و حتی قبل آن در 2010 دچار نوسان شد. اما مدیران این تیم قطعا می دانند که فصل طولانی است و احتمال وقوع اتفاقات ناخوش زیادی وجوددارد.

روزنامه قطری همچنین عنوان کرد معضل بزرگ الدحیل ضعف زیاد در حمله و دفاع است و صبری لاموشی، سرمربی تیم باید برای برطرف کردن تلاش زیادی کند.

گزارشگر این نشریه همچنین از بازیکنانی مثل رامین رضاییان، ملی پوش ایرانی در کنار المعز علی، مونتاری، ادمیلسون و مساکنی انتقاد کرده که در حد و اندازه های خود ظاهر نشده اند و این امر یکی از اتفاقات ناخوشی بوده که باعث افت تیم الدحیل شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رامین رضاییان رامین رضاییان الدحیل قطر لیگ ستارگان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول، رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی بعدی تیم ملوان مقابل پرسپولیس محروم شد.

او در حالی چهارمین کارت زرد را گرفت که زمان بازی عملا به پایان رسیده بود اما یک خطا روی بازیکن ملوان، داور بازی را مجاب کرد تا یک اخطار به مدافع راست سپاهان نشان دهد.

این شاید بهترین خبر برای اوسمار و بازیکنان پرسپولیس باشد که هفته آینده در دیدار سرنوشت ساز به مصاف سپاهان خواهند رفت و حالا غیبت رضاییان معادلات را برای این تیم تغییر می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!