Web Analytics Made Easy - Statcounter

  بنا به این گزارش درگیری های شدید روز گذشته و بامداد امروز ( جمعه ) در محورهای " اقدره " ، " فضولی -  هادروت – جبرایل " و " قوبادلی " در قره باغ ادامه یافت.

  این  گزارش می افزاید:  بر اثر عملیات نظامی ارتش جمهوری آذربایجان نیرروهای ارمنی در محورهای " فضولی " ، " جبرایل " و " قوبادلی " متحمل شکست سنگین  شده و در این محورها برخی مناطقه  و ارتفاعات مهم آزاد شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزارت  دفاع  جمهوری آذربایجان همچنین با اشاره به این که در تمامی خط مقدم جبهه خسارات جبران ناپذیر به زیرساختهای نظامی نیروهای ارمنی وارد شده است افزود : نیروهای ارمنی در حال حاضر با کمبود تجهیزات نظامی و مواد غذایی مواجه هستند.

در عین حال طرف ارمنی گزارش های مقام های نظامی جمهوری آذربایجان را در ارتباط با آزادی و بازپس گیری مناطق اشغالی، از جمله گزارش مقام های باکو در باره آزادسازی تمامی مناطق نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان رد می کنند.

  در گیری های نظامی نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان  از ششم  مهر ماه گذشته  آغازشده و باکو آزادسازی در جریان این درگیریها  برخی شهرستانها از جمله  " فضولی " ، " خوجاوند " ،  "  جبرایل " و " زنگیلان  " در منطقه مورد مناقشه قره باغ را اعلام  کرد .

برچسب‌ها آذربایجان باکو ارمنستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان باکو ارمنستان آذربایجان باکو ارمنستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی