Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:53:19 GMT

رشد قیمت طلا پس از ریزش

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۳۹۴

رشد قیمت طلا پس از ریزش

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۱۹۰۶ دلار و ۲۹ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته بیش از یک درصد سقوط کرده بود، با این حال از ابتدای هفته جاری تاکنون ۰.۴ درصد رشد نشان می دهد.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۹۰۷ دلار و ۵۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز پنج شنبه ۲۴ دلار و ۹۰ سنت معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد سقوط کرده و در ۱۹۰۴ دلار و ۶۰ سنت بسته شده بود.

کامرون الکساندر، مدیر تحقیقات فلزات ارزشمند رفینیتیو متالز ریسرچ اظهار کرد: نگرانیها نسبت به رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ و احتمال پیروزی یک دموکرات در انتخابات آمریکا که اقدامات محرک مالی بیشتر و تضعیف ارزش دلار را به همراه خواهد داشت، به رشد قیمت طلا کمک کرده است. نشانه های توافق احتمالی برای نهایی شدن بسته کمک مالی کرونایی در آمریکا هم روند صعودی طلا را تقویت کرده است.

طلا امسال از اقدامات محرک مالی بی سابقه دولتها و بانکهای مرکزی بزرگ جهان برای مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع پاندمی ویروس کرونا سود برده و بیش از ۲۶ درصد رشد قیمت داشته است.

با این حال رشد ارزش دلار در معاملات جمعه رشد قیمت طلا را محدود کرد. شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ ۰.۱ درصد رشد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، توجه بازار به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معطوف شده است. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و جو بایدن، رقیب دموکرات وی در مناظره نهایی که روز پنج شنبه برگزار شد، نظرات به شدت متضادی درباره پاندمی داشتند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد کاهش، به ۲۴ دلار و ۶۰ سنت رسید اما برای کل هفته ۱.۸ درصد رشد نشان می دهد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشت و ۸۸۴ دلار و ۵۵ سنت معامله شد و هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، در ۲۳۹۲ دلار و ۹۳ سنت ایستاد.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1446709

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا برای تحویل فوری رشد قیمت درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

 تسلا قیمت‌های ایالات‌متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد، زیرا فروش، کاهش و موجودی‌ها افزایش یافته است.

ارزان‌ترین مدل شاسی‌بلند مدل Y اکنون قیمت ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می‌رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روز‌های ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآورد‌های تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

منبع: ایسنا

tags # خودرو تسلا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد