Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی در یک کارگاه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه آبباریک ورامین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به این کارگاه که یک باب منزل مسکونی بود مراجعه و مشاهده کردند که عده ای در این کارگاه اقدام به ترکیب مواد اولیه ساخت لوازم آرایشی و بسته بندی آن‌ها می‌کنند و این لوازم را با برچسب‌های تقلبی برندهای خارجی در بازار توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در تحقیقات بیشتر از گردانندگان این کارگاه مشخص شد که انبار اصلی دپوی این لوازم، در محل دیگری است که با مراجعه عوامل انتظامی به محل، مقادیر زیادی مواد آرایشی غیرمجاز به صورت انبوه کشف شد.

وی ارزش کالاهای کشف شده را بر اساس اعلام نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

عزیزی گفت: در رابطه با این پرودنده دو نفر دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارع داده شدند.

ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.


کد خبر 6081332

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد