Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رسانه‌ای وزیر خارجه سابق لبنان اخبار پخش شده توسط رسانه اسرائیلی مبنی بر نشست‌های وی با مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد مساله ترسیم مرزها را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر رسانه‌ای جبران باسیل، وزیر خارجه سابق لبنان اعلام کرد که این اخبار جعلی که برخی از رسانه‌های بدنام برای مطرح ساختن آن تلاش می‌کنند، با هدف ایجاد تشویش در مذاکرات کنونی است، این اخبار جعلی همچنین شخص جبران باسیل را هدف قرار گرفته است که ریاست حزب جریان ملی آزاد، بزرگ‌ترین حزب مسیحی در لبنان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترویج این اخبار، ماشین دروغ پردازی اسرائیل با ابزارهایی در داخل لبنان دست به دست هم داده‌اند.

پیشتر هیات پخش اسرائیل از یک منبع نقل کرد که باسیل نشست‌هایی با مسئولان اسرائیلی و آمریکایی در کشورهای مختلف برای بررسی پرونده ترسیم مرزها داشته است و وی تعهد داده که موافقت حزب الله را جلب کند و با آمریکایی‌ها تلاش کند تا این پرونده در دست نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان باقی بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان ترسیم مرزهای دریایی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

کد خبر 846707 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله