Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین رضایی با اشاره به اقبال قابل توجه اهالی رسانه به جشنواره ابوذر اظهار کرد: در پنج دوره گذشته جشنواره با تلاش متولیان امر در جشنواره، و همه اصحاب رسانه‌ استان قم توانسته‌ایم به جایگاه شایسته ای در بین اهالی رسانه و در سطح استان دست پیدا کنیم.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه را مرهون تلاش‌های همکاران و اصحاب رسانه استان و بویژه دبیر پنج دوره گذشته جشنواره ابوذر استان قم است، گفت: در حال حاضر، جشنواره به یکی از اصلی‌ترین رویدادهای رسانه‌ای استان قم تبدیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان مشخص بودن محورهای مختلف جشنواره ششم ابراز کرد: در جشنواره ششم بحث ارتقاء کیفی آثار را در نظر داشتیم و برنامه‌ریزی‌ها برای تولید محور شدن جشنواره انجام شده است.

رضایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه‌ریزی را برگزاری کارگاه های کاربردی در حوزه رسانه برشمرد و اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و عبور از شرایط بحران کرونایی کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و با حضور اساتید خبره از سطح کشور برگزار خواهد شد.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم، بحران کرونا و عقلانیت دینی و آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

رضایی گفت: قالب‌هایی برای ارسال آثار به جشنواره ششم انتخاب‌شده که این قالب‌ها در حوزه‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدئویی، عکس نوشت و کاریکاتور می‌شوند که بخش آخر(عکس نوشت و کاریکاتور) به‌عنوان فعالیتی که در فضای مجازی انعکاس دارد در جشنواره ششم اضافه‌شده است.

وی مهلت ارسال آثاربه جشنواره ششم را 30 آذرماه سال 99 اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه 1398 تا پایان آذرماه 1399 تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره قم فضای مجازی عدالت اجتماعی ابوذر استان قم جشنواره ششم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید