Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:57:14 GMT

پایان مصدومیت مدافع بارسا در آستانه ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۵۹۹

پایان مصدومیت مدافع بارسا در آستانه ال کلاسیکو

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا روز گذشته به شکل عادی در تمرینات این تیم حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا در تاریخ 4 اکتبر و در دیدار برابر سویا دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شد تا در دقیقه 75 بازی تعویض شود و جای خود را به سرجینیو دست بدهد؛ در واقع خرید تابستانی بلوگرانا از زمان مصدومیت آلبا تا به حال جای خالی او را در ترکیب اصلی این تیم پر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از مصدومیت جوردی آلبا باشگاه بارسلونا هیچ‌گونه جزئیاتی را در این باره منتشر نکرد. حالا و سه هفته بعد از این اتفاق به نظر می رسد که مدافع چپ بارسلونا مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به میادین است. با این حال مسئولیت اینکه آیا برای دیدار حساس ال کلاسیکو روی او ریسک شود یا خیر، برعهده سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان است.

 

 

 

 

آلبا روز گذشته به شکل طبیعی و بدون مشکل در تمرینات بارسلونا حضور یافت اما به نظر می رسد که در حال حاضر مشورت هایی بین رونالد کومان و کادر پزشکی بارسا برای بازی دادن به او در دیدار ال کلاسیکو وجود دارد. از طرفی بارسلونا باید چهارشنبه هفته آینده یک دیدار مهم دیگر مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند و به همین خاطر مشخص نیست که در این باره چه تصمیمی اتخاذ شود. با این وجود تمرین امروز بارسا می‌تواند در بازی کردن یا نیمکت‌نشینی آلبا در مسابقه فردا تعیین کننده باشد.

بارسلونا یوردی آلبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یوردی آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند.

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی به خصوص روی یک صحنه مشکوک بود که معتقد بودند توپ یامال از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده است.

عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا جنجال ساز شد اما در نهایت VAR نظر داد که همه توپ از خط رد نشده است.

در همین رابطه خوانفه سانز، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه اصلا نیاز به جنجال نبود چرا که آن صحنه قطعا آفساید بود. کوبارسی در لحظه رسیدن توپ به لونین در منطقه آفساید بود و چون برای گلر رئال ممانعت ایجاد کرده بود، توپ اگر گل می شد نیز مورد قبول قرار نمی گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898325

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس