Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:46:15 GMT

نظرسنجی اینستاگرامی سازمان ملل درباره کرونا

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۶۰۲

نظرسنجی اینستاگرامی سازمان ملل درباره کرونا

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این پست که مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران به فارسی منتشر کرده، آمده است : سازمان ملل متحد این روز را با سوالی از مردم جهان گرامی می‌دارد «چه چیزی برای شما اهمیت دارد و آینده خود را چگونه می‌بینید؟»

در این یادداشت اینستاگرامی تاکید شده است : «مردم سراسر جهان با شرکت در نظرسنجی یک دقیقه‌ای به ما گفتند چه خواسته‌ها و رویایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هم می‌توانید خواسته خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما مهم است. در نظرسنجی یک دقیقه‌ای شرکت کنید. همین حالا.  لینک نظرسنجی سازمان ملل متحد در اینستاگرام»

در ادامه این سوال اطلاعات همچنین آمده است: در زمان همه‌گیری کووید۱۹ اولویت‌های فوری دسترسی بهتر به خدمات اساسی مراقبت‌های بهداشتی، آب سالم و آموزش بود.  همبستگی و حمایت بین‌المللی بیشتر از افرادی که از کووید۱۹ بیشترین آسیب را دیده‌اند. این امر شامل فقرزدایی، کاهش نابرابری‌ها و اشتغال‌زایی است.  در سطح جهانی مردم امیدوار هستند که خدمات بهداشتی بهبود یابد. ما هم معتقدیم دسترسی به آموزش و حقوق زنان بهبود خواهد یافت.

براساس این گزارش،  سازمان ملل متحد، فردا  ۷۵ ساله می‌شود.  ایران یکی از کشورهای موسس این سازمان جهانی بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا نظرسنجی آنلاین سازمان ملل متحد پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نظرسنجی آنلاین سازمان ملل متحد ویروس کرونا نظرسنجی آنلاین سازمان ملل متحد اخبار کنکور سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد (UNMAS) می‌گوید که مهاجران برگشت‌کننده از پاکستان به افغانستان با خطر «واقعی» انفجار ماین و مواد منفجره روبه‌رو هستند.

این نهاد در پیامی در ایکس خود بر ضرورت بلندبردن سطح آگاهی مردم از خطر مین و مهمات منفجر ناشده در افغانستان تاکید کرده است.

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد نوشته است: «مهاجرانی که از پاکستان به افغانستان باز می‌گردند، در معرض خطر مواد منفجره قرار دارند، تهدیدات علیه آن‌ها واقعی و خطرناک است.»

پیش از این، دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) اعلام کرده بود که دست‌کم ۵۷ هزار غیرنظامی در ۳۴ سال گذشته در نتیجه انفجار مین‌‌ها در افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته اوچا، در حال حاضر بیش از چهار هزار منطقه آلوده با مین در بخش‌های مختلف افغانستان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • ناامنی غذایی در انتظار بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فلسطین: برای جلوگیری از گرسنگی مردم غزه باید اسرائیل را تحت فشار قرار داد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • چرا از تورم متنفریم؟