Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:16:23 GMT

لیلا حاتمی بازیگر روایتی از حماسه خرمشهر شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۶۴۳

منیر قیدی فیلم سینمایی «دسته دختران» را با لیلا حاتمی جلوی دوربین می‌برد.

 به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای، پیش تولید فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از ماه قبل آغاز شده و اکنون آخرین روزهای پیش تولید را سپری می‌کند.
 
تاکنون حضور لیلا حاتمی در این پروژه قطعی شده است و او یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
«دسته دختران» روایتی از حماسه مقاومت ۳۴روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است.
 
«دسته دختران» دومین فیلم منیر قیدی پس از فیلم  «ویلایی‌ها» در مقام کارگردان است. 
 
«دسته دختران» محصول بنیاد سینمایی فارابی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیلا حاتمی منیر قیدی دسته دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد وعده ساخت «بازمانده‌ها» را دوباره تکرار کرد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه حیاط دولت دوباره از ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی گفت که درباره جنایت‌های اسرائیل و حماسه‌های مقاومت قرار است ساخته شوند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آبان‌ماه سال گذشته خبری در فضای رسانه منتشر شد مبنی بر برنامه‌ریزی‌های جدّی برای ساخت 6 فیلم با موضوع غزه و فلسطین؛ در این اخبار آمد که  در این فرآیند برخی از تولیدات به مرحله عقد قرارداد هم رسیده، اما تاکنون جزئیاتی از این پروژه‌ها مشخص نشده و «بازمانده» سیف‌الله داد همچنان تنها اثر برجسته در ویترین سینمای ایران با موضوع فلسطین است.

این خبرها همزمان با پاییز 1402 و فجایعی که در غزه رخ داد سرزبان‌ها افتاد؛ مسئولان فرهنگی خصوصاً وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این فیلم‌های جدید خبر داد. او با حضور در برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» این خبر را برای اولین بار اعلام کرد که «همکارانم در بنیاد سینمایی فارابی برای ساخت  «بازمانده 2» با تهیه‌کننده (منوچهر محمدی) وارد مذاکره شدند و این فیلم در مسیر ساخت قرار می‌گیرد.»

در گزارش روز گذشته (28 فروردین‌ماه) خبرنگار تسنیم به این موضوع پرداخته شد که هنوز از این وعده‌ها خبری نیست و نه جزئیاتی از ساخت بازمانده2؛ امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حیاط دولت این وعده‌ها را دوباره اما به گونه‌ای دیگر تکرار کرد.

«وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!

او گفت: 6 فیلمی که سال گذشته درباره آن صحبت شد درباره حماسه‌های مقاومت و جنایت‌های اسرائیل، طوفان‌‌الاقصی و اتفاقات دیگر ساخته شوند مراحل پیش‌تولید خود را در سال گذشته سپری کردند که امسال تولید خودشان را داشته باشند به جشنواره فیلم فجر امسال برسند. 

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد به این نکته اشاره کرد: برای جشنواره فیلم فجر چهل و سوم، چند فیلم خوب از غزه طوفان الاقصی و حماسه‌های اخیر علیه رژیم صهیونیستی در پرده نقره ای به نمایش درخواهد آمد.

باید دید این وعده‌ها محقق خواهد شد و پرده نقره‌ای بعد از سال‌ها شهرتِ «بازمانده» سیف‌الله داد و چند کار تلویزیونی دیگر رنگِ اثر جدیدی در این حوزه را به خودش خواهد دید یا خیر؟ آثاری که امروز ضرورت ساخت‌شان با توجه به تحریف‌ حقایق از سمتِ اسرائیل در بازی‌های رسانه‌ای و کمپانی‌های ساخت فیلم از هر روزی بیشتر احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • حماسه وعده صادق از نگاه مردم استان
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • حماسه وعده صادق از نگاه دختران هنرستان فنی و حرفه ایی یاسوج
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • وزیر ارشاد وعده ساخت «بازمانده‌ها» را دوباره تکرار کرد
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز