Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، تولید خودروی شاسی‌بلند محبوب هامر از سال ۲۰۱۰ متوقف شده است و اگر کسی خواهان خرید یک دستگاه هامر باشد ناچار خواهید بود تا به بازار خودروهای دسته دوم مراجعه کند. هامر خودروی ارزانی نیست، پساگر بخواهید مبلغ زیادی برای خرید خودروی دسته دوم هزینه کنید، مدل نظامی هم، جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نسخه‌ی نظامی هامر، مناسب آف‌رود سواران در این رنج قیمتی است. به تازگی، یک شرکت آمریکایی به نام  Mil-Spec نسخه‌ی ویژه ‌ای از هامر H1 معرفی کرده است که شبیه به مدل نظامی این خودرو است.  
شرکت Mil-Spec تمامی بخش‌های این هامر H1 را از ابتدا بازسازی کرده است. در مرحله‌ی نخست یک کیت افزایش ارتفاع نصب شده است که ارتفاع خودرو را ۸ اینچ افزایش پیدا می‌دهد. در اقدام بعدی، بدنه‌ی خودرو نیز به رنگ خاکستری ویژه با کد After-Burner رنگ آمیزی شده است.
در قلب این آفرودر محبوب یک پیشرانه‌ی ۶.۶ لیتری توربو دیزل وجود دارد. این پیشرانه‌ی V8 توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱,۳۵۵ نیوتون متر گشتاور دارد. جذابیت‌های هامر Mil-Spec در داخل کابین نیز ادامه دارد و شاهد دوخت دستی در داخل کابین هستیم. البته این کابین شیک و جذاب از نظر کارایی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مشابه مدل نظامی، در برابر نفوذ آب مقاوم است.  
صندلی‌های جلو و عقب هامر Mil-Spec نیز کاملا دارای پوشش چرم باکیفیت هستند که البته این چرم روی کابین مرکزی نیز قابل مشاهده است. تمامی قسمت‌های داشبر و محل نصب سیستم صوتی نیز به صورت دستی دوخته شده‌اند که نمای بسیار جالب و شکیلی را ایجاد کرده است. تولید خودروهای هامر Mil-Spec در شهر ویچتا در ایالت کانزاس انجام می‌شود و مشتریان حتی می‌توانند نسبت به شخصی سازی مدل خود اقدام کنند.  
 این هامر در نسخه‌های مختلفی مثل وانت چهاردر، استیشن و مدل وانت دارای پوشش محافظت بار قابل سفارش است. گرانقیمت‌ترین نسخه‌ی هامر H1  مدل چهاردر استیشن است که ۲۸ هزار گران‌تر از سایر نسخه‌ها عرضه می‌شود.
برای خرید هامر  باید قیمت پایه‌ حدود ۲۰۰ هزار دلار را در نظر بگیرید که مبلغ بسیار زیادی محسوب می‌شود. در حال حاضر کد003 از این خودرو به تولید رسیده که از نوع وانت چهاردر است و پکیج تایر‌های آن ۵ هزار ۴۹۹ دلار قیمت دارد. قیمت کلی مدلی که تصویر آن را در گالری تصاویر مشاهده می‌کنید به ۲۳۹ هزار دلار می‌رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو هامر آمریکا هامر H1 ی هامر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

اکسیوس افزود این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی) از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود.

آکسیوس به نقل از منابع آگاه گفت که تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نتزا یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک واحد ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد.

آکسیوس افزود که این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده اند، تبدیل شده است.

 در چند سال گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نتزا یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.

سال گذشته، در حین یورش گردان ۹۷ نتزا یهودا وابسته به ارتش رژیم اسرائیل به منطقه «تلونیم» واقع در غرب رام‌الله، نظامیان وابسته به این گردان که فکر می‌کردند کسی آن‌ها را نمی‌بیند، چند شهروند فلسطینی غیرنظامی را به‌شدت مورد ضرب و جرح و شتم قرار دادند؛ غافل از اینکه تعدادی دیگر از فلسطینیان در حال رصد و ضبط این توحش ارتش اسرائیل هستند.

به گزارش ایرنا، پیش از این، گروهی از نماینده دموکرات کنگره آمریکا ادعای جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ناقض قوانین بین‌المللی نیست را رد و تاکید کردند که (رژیم) اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند.

در نامه‌ای که از سوی ۲۶ قانونگذار آمریکایی خطاب به لوید آستین وزیر دفاع، آنتونی بلینکن وزیر خارجه و آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی آمریکا نوشته شده است، این نمایندگان کنگره آمریکا به مقام‌های دولت بایدن یادآور شده‌اند که برخلاف ادعای رئیس جمهور آمریکا، نحوه استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی با قوانین این کشور و قوانین بین‌المللی مطابقت ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • الجزیره: دعوت به خویشتن‌داری مقابل اسرائیل، لفاظی ریاکارانه است
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • اکسیوس: آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند